خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در سفر کاروان های راهیان نور؛

شهادت، تنها کلمه ماندگار و همیشگی در قاموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام پنجی شهادت را تنها کلمه ماندگار و همیشگی در قاموس انقلاب اسلامی دانست که می تواند روشنگری مسیر بشریت باشد.
کد خبر: ۹۴۲۲۵۳۵
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

قزوین_حجت‌الاسلام محمد پنجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در جمع زائران راهیان نور در اروند، روشنگری حضرت زینب(س) را جهاد تبیین دانست و گفت: شهدا با نثار جان خود نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی از ایران جدا شود، در حقیقت آنهایی که رفتند کار حسینی کردند و آنها که باقی مانده اند باید کار زینبی کنند. کار حضرت زینب(س) نیز جهاد تبیین در مقابل رژیم منحرف و هتاک اموی بود.

وی در ادامه افزود: آشنایی با سیره شهدا و خلق و خوی شهدا، بزرگ ترین جهاد تبیین است و همه در موضوع جهاد تبیین باید خود را سرباز انقلاب بدانند.

حجت‌الاسلام پنجی، رنگ خدایی داشتن همه امور را مبدأ و منشأ انقلاب درونی دانست و گفت: اگر انسان دنبال تغییر و انقلاب درونی است، همه کارهای او باید رنگ و بوی خدایی داشته باشد.

وی اضافه کرد: انقلاب درونی باید در راهیان نور اتفاق بیفتد. آن کسی که می خواهد منقلب شود و ادامه دهنده راه شهدا باشد، باید دنبال انقلاب درونی خود باشد.

حجت الاسلام پنجی گفت: انسان اجتماع محور است و همه باید در کنار هم بدون کینه و کدورت و با قلبی سرشار از مهربانی و محبت برخورد کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها