خبرهای داغ:

ساخت یک منزل مسکونی به همت بسیجیان در شاهرود

شاهرود_ فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود از ساخت یک واحد مسکونی برای خانواده نیازمند در روستای گلستان در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۳۴۹
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

ساخت یک منزل مسکونی به همت بسیجیان در شاهرودایمان حسنی در گفتگو با خبرنگار بسیج با تبریک سال نو با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی حب الحسین (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود در ایام عید نوروز و قبل از آن، اظهار کرد: این گروه جهادی چادر جمع آوری کمک به مردم مسلمان یمن را به مدت چهار روز در شهر شاهرود برپا کرد.
او افزود: پرداخت بدهی (حساب دفتری) خانواده آبرو دار به مبلغ ۵۶۰۰۰۰۰ تومان و تهیه بسته معیشتی و تحویل به نیازمندان به تعداد ۲۵ بسته و تامین شیرینی و شکلات شب عید برای ۵ خانواده به همت این گروه جهادی انجام شد
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود، گفت: تعمیر آب گرمکن وجوشکاری کامل آن با حضور در منزل یک خانواده نیازمند و پخت ۶۰ پرس غذای گرم و پخش آن در شب عید از دیگر اقدامات گروه جهادی در این ایام بوده است.
او خاطر نشان کرد: یک سوئیت در روستای چهارطاق پرو برای یک نیازمند در مرحله تکمیل است که فقط گچ رویه مانده است تا به این خانواده آبرومند تحویل گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها