خلیل آباد:

اعزام 5 دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب

محمد حسن مقدم در آیین اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی، اظهار کرد: نخستین مرحله اعزام کاروان راهیان نور در این شهرستان به مناطق عملیاتی و جنگی جنوب کشور با راهی شدن 80 نفر انجام شد.
کد خبر: ۹۴۲۲۱۷۲
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی ، محمد حسن مقدم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خلیل آباد  با قدردانی از نهادها و دستگاه‌های اجرایی همراه در اعزام کاروان راهیان نور،گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و توقف بیش از دو سال در اعزام کاروان راهیان نور، دوباره شاهد عزیمت عاشقان فرهنگ شهید و شهادت به مناطق عملیاتی هستیم.

مقدم  هدف از اعزام این کاروانها را تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر استمرار این حرکت و زنده نگاه داشتن ارزش های والای 8 سال دفاع مقدس و آشنایی نسل چهارم انقلاب با دلاوریها و فداکاریهای دوران دفاع مقدس بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه کرونا ویروس مانع برگزاری اردوهای راهیان نور شده و هم‌اکنون کاروان‌ها با ظرفیت محدودتر و متفاوت اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: تعداد 80 نفر از اقشار مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان به وسیله 2 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند و در روزهای آینده نیز تعداد 3 دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد  فلسفه راهیان نور را فلسفه زیارت،عشق و ارتباط عاشقانه با شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار داشت:در اعزام کاروان راهیان نور باید نگاه عاشقانه به شهداء وجود داشته باشد،برکت زندگی ما از خون شهداء و دعای مردم است و نباید از این موضوع غافل شویم.

این مقام مسول در خاتمه سخنان تصریح کرد:بسیجیان با حضور در این مناطق با سیره و سلوک شهدا، رزمندگان و شهادت‌طلبی و ارزش‌آفرینی آن‌ها آشنا خواهند شد و متوجه می‌شوند که چرا اکنون ایران به عنوان یک الگو برای مبارزان جهان معرفی می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار