خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اعزام ۱۴۰ نفر از نهاوند به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب

نهاوند-جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اعزام ۱۴۰ نفر از نهاوند در قالب دومین کاروان اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۱۵۶
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

سرهنگ میثم رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: اولین کاروان راهیان نور که متشکل از دانشجویان خواهر و برادر بود به مدت ۳ روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی افزود: دومین کاروان راهیان نور متشکل از عموم مردم شهرستان نهاوند در قالب سه دستگاه اتوبوس از سوم فروردین ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اعزام ۱۴۰ نفر در قالب دومین کاروان راهیان نور به اردوی راهیان نور جنوب ادامه داد: در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در مناطق عملیاتی محروم بودیم امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط بازدید از مناطق محیا شده است.

وی با اشاره به آماده کردن بسته‌های فرهنگی توسط سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: بازدید از یادمان‌های دهلاویه، هویزه،   علقمه، نهر خین، فکه ، اروند کنار و معراج شهدا و شهدای شلمچه در اهواز از جمله برنامه‌های شاخص این رویداد فرهنگی برای زائران است.

رحیمی گفت: روز سوم فروردین با حضور مسئولین شهرستان نهاوند مراسم بدرقه کاروان‎های راهیان نور شهرستان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: امید داریم با ریشه‌کن شدن این ویروس شرایط زیارت در طول سال محیا شود و بتوانیم سال آینده تعداد بیشتری از مشتاقان و علاقمندان را به این سفر معنوی اعزام کنیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار