پیام نوروزی استاندار چهارمحال وبختیاری:

امسال سال تحول در چهارمحال وبختیاری با مدیریت جهادی است

استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی ضمن تبریک عید نوروز، گفت: درصدد هستیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، دولتی و نیمه دولتی در جهت کاهش نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری گام‌های بلندی برداریم تا با کاهش مشکلات مردم طعم مدیریت جهادی را بچشند.
کد خبر: ۹۴۲۲۱۳۲
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام غلامعلی حیدری به شرح زیر است:

قبل از هر سخن فرارسیدن سال جدید را خدمت مردم چهارمحال و بختیاری تبریک عرض می‌کنم و بر روح پر فتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدایی که امنیت و آسایش امروز کشور مرهون مجاهدت و ایثار آن‌ها است، درود می‌فرستم.

خوشبختانه با رای و انتخاب مردم کشورمان، دولت مردمی آیت‌الله رئیسی بر روی کار آمد، روی کار آمدن دولت سیزدهم موجب شکل‌گیری بارقه امید در بین مردم شد و مسئولان امروز وظیفه دارند تا با عملکرد خود، این امید را عمق‌بخشی کنند.

باید تلاش کنیم در سال ۱۴۰۱ برای پیشرفت و توسعه استان از تمامی ظرفیت‌ها کمال استفاده را ببریم، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همواره مدیریت میدانی و جهادی را سرلوحه کار خود قرار می‌دادند و معتقد بودند که فرماندهان و مسئولان باید در جلو حرکت کنند و سپس به زیرمجموعه خود بگویند که پشت سر آن‌ها حرکت کنند و این مسئله رمز موفقیت آن‌ها بود.

دشمنان جمهوری اسلامی با انواع توطئه، تحریم، جنگ اقتصادی، جنگ ادراکی، ترور و .... در طول بیش از چهار دهه گذشته وحدت، امید، امنیت، عفاف و خوداتکایی را مورد هدف قرار داده‌اند، باید تلاش کنیم با امیدآفرینی، وحدت، همدلی، خوداتکایی و اعتماد به نفس را تقویت کنیم.

در چند ماه گذشته اقدامات بسیار خوبی در راستای احصای مشکلات به‌صورت میدانی در شهرستان‌های مختلف صورت گرفت، همچنین جلسات متعددی با رئیس‌جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی، وزرا، معاونان رئیس جمهور برای پیگیری مشکلات استان برگزار شد، درصدد هستیم در سال آینده بخشی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان را با تامین اعتبار تکمیل کنیم تا شاهد تحول در استان باشیم.

درصدد هستیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، دولتی و نیمه دولتی در جهت کاهش نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری گام‌های بلندی برداریم تا حداقل نرخ بیکاری استان به میانگین کشوری نزدیک شود و همچنین با کاهش مشکلات مردم طعم مدیریت جهادی را بچشند.

مردم میهمان‌نواز و طبیعت بکر چهارمحال و بختیاری، آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران در ایام نوروز هستند.

آرزومندیم سال ۱۴۰۱، سالی پر خیر و برکت و توام با بهروزی برای تمامی مردم چهارمحال و بختیاری باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار