خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

کمک راهبردی به تولید ملی، دشمن را ناامید خواهد کرد

سرهنگ مهرعلیا گفت: بدون شک کمک راهبردی به تولید ملی می تواند دشمن را مثل جنگ نظامی ناامید کند و از این رو، مسئولین در امر تولید، باید خود را سربازان جنگ اقتصادی بدانند و در این میدان تلاش مضاعف انجام دهند.
کد خبر: ۹۴۲۲۱۱۲
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در مراسم تجلیل از مدیران شهرک های صنعتی شهرستان بوئین زهرا، به خلاقیت و نوآوری و جدیت مدیران در شهرک های صنعتی اشاره کرد و گفت: بدون شک کسب و کار و رونق تولید باعث پویایی اقتصاد و شکوفایی اقتصاد پایدار در همه زمینه ها می شود و در کنار کسب و کار، مدیران شهرک های صنعتی باید، خلاقیت و نوآوری و جدیت را با توجه به شعار سال ها در دستور کار خود قرار دهند؛ چرا که خلاقیت و نوآوری و به روز بودن در همه محصولات باعث بازاریابی و فروش بیشتر کالا می شود.

وی در ادامه افزود: در کنار گسترش شهرک های صنعتی در شهرستان، اشاعه فرهنگ کارآفرینی و کارگاه های زودبازده نیز باید در دستور کار مسئولین و مدیران شهرک های صنعتی قرار گیرد. کارگاه های زودبازده در کنار شهرک های صنعتی می توانند دو بازوی توانمند در امر تولید و رونق تولید باشند.

سرهنگ مهرعلیا، بهبود وضعیت تولید در گرو رهبری هر اداره و سازمانی دانست و گفت: یکی از مشکلات عمده در امر تولید و عدم اقتصاد پایدار، نبود بینش مدیریتی در مدیران ماست. مدیر هر سازمانی باید با بینش و تحلیل درست و واقعی دست به امر تولید و کسب و کار بزند، چرا که رهبری سازمان باید در همه حال دنبال توسعه و رونق کسب و کار باشد، رهبری سازمان و شرکت با ثابت قدم بودن خود در امر تولید می تواند تولید و اقتصاد پایدار ایجاد کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمن پس از شکست و ناامیدی از جنگ نظامی، با جنگ تبلیغاتی همه تلاش خود را بر روی جنگ اقتصادی متمرکز کرده تا بلکه بتواند مردم را خسته کند. بدون شک کمک راهبردی به تولید ملی می تواند دشمن را مثل جنگ نظامی ناامید کند و از این رو، مسئولین در امر تولید، باید خود را سربازان جنگ اقتصادی بدانند و در این میدان تلاش مضاعف انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار