مدیرکل اوقاف قم:

۴۲ بقعه قم مجری طرح آرامش بهاری ۱۴۰۱ هستند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم گفت: در ۴۲ بقعه متبرکه قم، طرح آرامش بهاری ویژه نوروز ۱۴۰۱ اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۱۹۸۱
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به طرح آرامش بهاری به عنوان یکی از مهمترین سرفصل‌های سازمان اوقاف گفت: این برنامه با هدف تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تدوین و اجرایی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان این که با شیوع کرونا، طرح آرامش بهاری طی دو سال گذشته با محدودیت‌های فراوانی همراه بود گفت: امسال و با واکسیناسیون گسترده و همچن ن برداشته شدن محدودیت ها، این طرح فرهنگی نیز با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته او طرح آرامش بهاری در ۲۲ بقعه ناحیه یک شهرستان قم و با حضور ۴۰ مبلغ روحانی و اجرای برنامه تحویل سال در بقاع شاخص تدارک دیده شده است.

اسکندری گفت: خیمه آرامش بهاری شاخص ناحیه یک، در مزار مقدس شیخان با ۷ غرفه و ۱۱ مبلغ تدارک دیده شده البته در بقاع شاخصی همچون آستان مقدس امامزادگان جعفر غریب (ع)، جمال غریب (ع)، شاه سید علی (ع)، موسی مبرقع (ع)، شاه احمد قاسم (ع) و علی بن جعفر (ع) نیز خیمه‌های سطح یک برپا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان این که پاسخگویی به مسائل شرعی، کودک و نوجوان، سخنرانی چند رسانه‌ای، جهاد تبیین و مسائل فرهنگی و مشاوره وقف برخی از عناوین غرفه‌های طرح آرامش بهاری هستند، گفت: در مجموع ۴۰ نفر مبلغ روحانی با تخصص‌های گوناگون، طی نوروز ۱۴۰۱ و در خیمه‌های معرفت ناحیه یک، مشغول ارائه خدمت به زائران و مجاوران می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار