خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت علی اکبر(ع) نهاوند:

مربیان و سرمربیان صالحین رفع شبهات را جدی بگیرند

نهاوند-فرمانده حوزه حضرت علی اکبر(ع) نهاوند با تاکید بر اینکه باید یکی از هنرهای مربیان صالحین، توانایی پاسخگویی به شبهات باشد، گفت: همه مربیان و سرمربیان صالحین رفع شبهات را جدی بگیرند.
کد خبر: ۹۴۲۱۶۷۳
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ وهاب احمدوند در جمع مربیان و سرمربیان صالحین شهرستان نهاوند با بیان اینکه تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق اسلامی از رویکردهای نشست‌های تربیتی معرفتی حلقه‌های صالحین است، اظهار کرد: فرمانده پایگاه، مربی و سرگروه باید با یکدیگر به سهولت و دوستانه در تعامل باشند تا با ارتباط معنوی و عاطفی همدلی را تقویت و اهداف کارهای تربیتی خود را با نشاط بیشتر و خروجی مناسب دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید یکی از هنرهای مربیان صالحین، توانایی پاسخگویی به شبهات باشد، تصریح کرد: همه مربیان و سرمربیان صالحین رفع شبهات را جدی بگیرند چراکه سرگروه‌ها و متربیان که از اقشار مختلفی از جامعه هستند شبهات زیادی در مسائل گوناگون دارند که پاسخگویی به آنها و برطرف کردن نیازشان یکی از مهمترین فعالیت‌های مربیان و سرمربیان است.

فرمانده حوزه حضرت علی اکبر(ع) نهاوند اظهار کرد: فعالیت‌های چهره به چهره در حلقه‌های صالحین یکی از ابزار موفقیت در شجره طیبه صالحین است.

در پایان این مراسم با همکاری سپاه ناحیه از پنج نفر از مربیان و سرگروه و متربیان نمونه پایگاه‌های مقاومت زیر مجموعه حوزه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار