نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

جهاد تبیین اقتدار روزافزون نظام را در پی خواهد داشت

تبریز- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: جهاد تبیین مدنظر رهبر فرزانه انقلابجهاد تبیین به تحقق اهداف انقلابی منجر می‌شود و پیشرفت، گسترش عدالت اجتماعی و اقتدار روزافزون نظام را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۲۱۳۰۴
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم در سی‌وسومین یادواره شهدای شهر لیلان اظهار داشت: کشور در یک موقعیت حساس و در مواجهه با توطئه‌های جدید دشمنان قرار دارد و در چنین شرایطی جهاد تبیین باید با جدیت بیشتر مدنظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: دشمنان از طریق رسانه‌های گروهی و فضای مجازی می‌خواهند مردم را نسبت به اسلام و انقلاب و آرمان‌های والای امام راحل و اهداف مقدس مقام معظم رهبری دلسرد کنند ولی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و خانواده معظم شهدا هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهند دشمنان در نقشه‌های شوم‌ خود موفق شوند.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور به برکت خون شهدا به دست آمده است، افزود: شهدا داوطلبانه و به عشق اسلام و امام راحل به جبهه‌ها رفتند و حتی بعضی‌ها شناسنامه‌هایشان را برای رفتن به جبهه عوض کردند و با تقدیم خون خود باعث سربلندی پرچم اسلام شدند.

امام جمعه تبریز رمز موفقیت نظام اسلامی و راه شهدا را اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: امروز ادعاهای انقلابی افراد با اطاعت وفرمانبرداری از فرامین رهبری سنجش می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار