خبرهای داغ:
رئیس حوزه هنری استان قزوین؛

تفاهمنامه مشترک، با هدف ایجاد توانمندی و کسب مهارت هنرمندان امضاء شد

محمدرضا امامقلی گفت: تفاهم نامه مشترک حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین با هدف ایجاد توانمندی و کسب مهارت توسط هنرمندان امضا شد که در سه قالب هنرهای تصویری، ادبیات پایداری و آفرینش‌های ادبی شروع به فعالیت خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۲۱۱۴۸
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸

قزوین- به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محمدرضا امامقلی، رییس حوزه هنری استان قزوین در مراسم امضا تفاهم نامه مشترک حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین تصریح کرد: در فاز اول این تفاهمنامه، سه قالب هنرهای تصویری، ادبیات پایداری و آفرینش‌های ادبی در این مرکز شروع به فعالیت خواهند کرد.
 
امامقلی در ادامه افزود: همچنین تیم‌های علاقمند به شتاب دهی در این مرکز حضور می‌یابند و با استفاده از ره‌یار‌های در اختیار گذاشته شده برای کنشگری در راستای شناسایی و حل مشکلات استان و کشور آماده می‌شوند. لازم به ذکر است فعالیت‌های این کارگاه آموزشی از فردا آغاز خواهد شد.
 
وی گفت: این کارگاه‌ها با هدف ایجاد توانمندی و کسب مهارت توسط هنرمندان راه‌اندازی شده است و با همکاری مجموعه حوزه هنری ضمن تامین سرمایه اولیه هنرمند را با سرمایه گذار مربوطه آشنا می‌کنیم که این امر تاثیر زیادی بر بازار کار هنرمندان عزیز خواهد داشت.

رئیس حوزه هنری استان در ادامه خبر داد: جهت تامین زیرساخت‌های لازم با شرکت شهرکهای صنعتی وارد تعامل شدیم تا هنرمندان عزیز ضمن دریافت دفتر کار در شهرکهای صنعتی مستقر شوند. هنرمندان متقاضی با رده‌های  سنی  ۱۸ الی ۲۵ سال در این دوره ها شرکت می‌کنند. ظرفیت پذیرش هنرجو‌ در هر دوره ۱۵ نفر می‌باشد که بد تامین زیرساخت‌های لازم امکان افزایش ظرفیت وجود دارد.
 
امامعلی در پایان خاطرنشان کرد: حضور "ره‌یار" یا "منتور" از مهمترین مولفه های این کلاسها است. وجود مستمر این افراد متخصص تا پایان دستیابی به نتیجه لازم در کنار گروه نیاز است که در این زمینه دچار محدودیت نفرات هستیم.


انتهای پیام/ ۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار