تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج در دستگاه های اجرایی

تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج در دستگاه های اجرایی
سرهنگ حبیبی، گفت: دولت مردمی و قوی باید بیش از پیش از ظرفیت بسیج استفاده کند زیرا تنها راه حل مشکلات کشور لزوم توجه به امکانات و ظرفیت انسانی بسیج بودهت
کد خبر: ۹۴۲۰۸۸۸
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش  خبرگزاری بسیج، سرهنگ حسن حبیبی در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها نقش موثر گروه‌های مردمی بعد از پیروزی آن است، اظهار کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم تا پای جان از این انقلاب دینی و الهی دفاع کرده و اجازه جدایی یک وجب از این خاک‌ توسط دشمنان را نداند.

 

وی با اشاره به نقش بسیج مستضعفین در ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در ایام کرونا گفت: با دور اندیشی امام راحل(ره) از ظرفیت مردم در عرصه‌‌های مختلف با تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی بسیج استفاده شد و این نهاد در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و ایام کرونا به ویژه تاثیر گذاری خود را نشان داد.

جانشین سابق فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار نقش بسیجیان گیلانی در تسریع روند واکسیناسیون را بسیار موثر دانست و تصریح کرد: در تزریق واکسن دانشگاه علوم پزشکی گیلان بعضا با کمبود نیرو مواجه شده بود ولی این بسیجیان گیلانی بودند که با حضور شکوهمند خود، روند تزریق واکسیناسیون در گیلان را تسریع یافت که جای بسیار قدردانی دارد.

حبیبی با قدردانی از تمامی بسیجیان در امور اقشار اظهار کرد: سازمان بسیج اقشار یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در سپاه پاسداران است زیرا در این سازمان اقدامات بسیار خوبی انجام شده و این روند به طور یقین ادامه‌دار است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بسیج اقشار از ظرفیت متخصصین هر حوزه به منظور حل مشکلات عمده در گیلان استفاده کرده است، بیان کرد:  همواره سازمان بسیج اقشار در کنار دستگاه اجرایی بوده و به کارآمدی آنان کمک کرده و نمونه بارز آن بسیج جامعه پزشکی در دوران کرونا بوده است.

جانشین سابق فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار با تاکید بر لزوم توجه به استفاده حداکثری از بسیجیان در امور اجرایی کشور افزود:  دولت مردمی و قوی باید بیش از بیش از ظرفیت بسیج استفاده کند زیرا تنها راه حل مشکلات کشور لزوم توجه به امکانات و ظرفیت انسانی بسیج بوده و استکبار با دانستن همین نکته سعی در تضعیف این نهاد مقدس دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار