با حکمی از سوی محمدمهدی طهرانچی:

سرپرست معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

محمدمهدی طهرانچی با صدور حکمی، قربانی گلشن‌آباد را به سمت سرپرست معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
کد خبر: ۹۴۲۰۸۴۶
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، محمد قربانی گلشن‌آباد را به عنوان سرپرست معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

محمد قربانی گلشن‌آباد معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور است و پیش از این مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

نهضت استادی بسیج این انتصاب  را که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی ایشان دارد ، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و رجای واثق دارد تعهد و کارآمدی‌های برجسته این استاد بسیجی نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر به قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود.

در متن حکم طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد قربانی گلشن‌آباد

با سلام

با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه، ارتقای علمی و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی بخصوص راهبرد تقویت پاسخگویی به نیازهای آمایشی و کنشگری فعال شبکه واحدهای دانشگاهی در توسعه ملی افزایش توان حل مسئله مبتنی بر آمایش اجتماعی براساس محورهای ذیل اهتمام ورزید:

1.    برنامه‌ریزی در جهت تهیه، تدوین و بهره‌گیری از سند آمایش اجتماعی دانشگاه با رویکرد اثرگذاری و هم‌افزایی با زیست‌بوم‌های محلی

2.    بهره‌گیری از ظرفیت های محلی و ملی و تعاملات و ارتباطات دانشگاه با جامعه به منظور افزایش قدرت حل مسائل اجتماعی

3.    ایجاد نظام ارتباط مؤثر و هوشمند با ائمه جمعه، مدیران استان ها، شهرها و دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی کشور در راستای ایفای نقش اجتماعی دانشگاه و صیانت از آن در تمامی شئون

4. تعامل فعال با مجلس شورای اسلامی و پیگیری منافع و حقوق دانشگاه در راستای تکالیف تعیین‌شده در اسناد بالادستی نظام و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی از طریق ارتباط با شورای عالی انقلاب فرهنگی، نمایندگان مجلس و مدیران ارشد کشور

5. مشارکت فعال در نظام تقنین، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات و مصوبات قانونی کشور اعم از سیاست ها، راهبردها، قوانین کشور در راستای صیانت از حقوق دانشگاه

6.تدوین گزارش های مستمر راهبردی از نظام قانون‌گذاری کشور مرتبط با دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه آن به ریاست دانشگاه

7. تدوین نظام های اجرایی مرتبط با مصوبات قانونی کشور در دانشگاه و پیشنهاد آن به ریاست دانشگاه

ضمناً لازم است موارد مندرج در بسته های کاری «ارتقای پاسخگویی و قابلیت حل مسئله در حوزه اجتماعی با سازماندهی درونی و هم‌افزایی بیرونی»، «افزایش بهره‌وری و پایداری اقتصادی» و راه‌کنش «جلب مشارکت خیرین و مؤسسات خیریه‌ای در مأموریت ها و امور راهبردی دانشگاه» به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

امید است با اتکا به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

 

محمدمهدی طهرانچی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار