خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

ایران اسلامی، تعیین کننده تحولات مهم منطقه است

حجت الاسلام پنجی، ایران اسلامی را تعیین کننده تحولات مهم منطقه دانست و گفت: جنگ نرم سنگین و جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی، نشان از قوی شدن انقلاب اسلامی در تحولات مهم منطقه است.
کد خبر: ۹۴۲۰۸۰۳
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد پنجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در مراسم گردهمایی فرهنگی و تبیینی پایوران ناحیه، به مؤلفه های امنیت و قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امنیت و قدرت ملی امری بسیار حساس و حیاتی برای هر کشوری محسوب می شود و کشوری می تواند در برابر زیاده خواهی دیگران صف آرایی کند که به مؤلفه های امنیت پایدار و قدرت ملی تکیه کرده باشد.

وی گفت: قدرت نظامی، تأثیرگذاری بر تحولات منطقه ای و بین المللی، علم و دانش، فرهنگ، اقتصاد و نیروی انسانی ماهر از جمله مؤلفه های قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران است که در طول 43 سال اخیر با توجه به حوادث و اتفاقات منطقه ای و بین المللی، ایران اسلامی به رشد چشمگیر در این مؤلفه ها رسیده است.

حجت الاسلام پنجی در ادامه افزود: بودجه نظامی ایران اسلامی با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست، ما در طول این چهار دهه با کمترین بودجه نظامی و دفاعی، به قدرت اول منطقه و هفتم بین المللی رسیدیم. ما بدون هیچ هزینه ای توانسته ایم در داخل کشور امنیت پایدار را ایجاد کنیم و با همکاری محور مقاومت در حال بومی سازی این امنیت پایدار در منطقه هستیم.

وی، ایران اسلامی را تعیین کننده تحولات مهم منطقه دانست و گفت: جنگ نرم سنگین و جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی، نشان از قوی شدن انقلاب اسلامی در تحولات مهم منطقه است، دشمن در جنگ نرم، دنبال تغییر افکار و اندیشه ملت ایران بود، ولی با بصیرت ملت ایران مواجه شد. در جنگ تمام عیار اقتصادی نیز دشمن به دنبال به زانو درآوردن ملت ایران بود اما با استقامت و مقاومت فعال ایران اسلامی مواجه شد. ایران اسلامی علاوه بر خنثی سازی جنگ نرم و جنگ اقتصادی دشمن در داخل کشور، تعیین کننده تحولات مهم منطقه نیز بوده است و توانسته در خارج از مرزهای خود جنگ نیابتی دشمنان اسلام و انقلاب را نیز خنثی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا ، در پایان سخنان خود، به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیشرفت کشور و اقتدار مؤلفه های قدرت نظامی اشاره کرد و گفت: تقویت زیرساخت های داخلی به ویژه در امور اقتصادی و افزایش بصیرت افزایی از طریق جهاد تبیین برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی و حقایق انقلاب در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی دو موضوع مهم در عرصه جهاد تبیین است و همه مسئولین باید خود را سربازان جهاد تبیین بدانند و اوامر رهبری و ولایت را در این مقطع حساس انقلاب لازم اجراء بدانند؛ چرا که هرجا به ولایت تکیه کردیم، پیشرفت کردیم و همه پیشرفت های نظام و انقلاب را به ویژه در مؤلفه های قدرت نظامی، مدیون درایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هستیم.

انتهای پیام/۲۰۰۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار