حجت الاسلام آل هاشم:

راهبرد اصلی انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه راهبرد اصلی انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی است، گفت: مهدویت فلسفه بزرگ جهانی است.
کد خبر: ۹۴۲۰۷۳۸
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش انتظار و تمدن نوین اسلامی که در آستانه سالروز ولادت باسعادت حضرت ولی عصر (عج) در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: راهبرد اصلی انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

وی مهدویت و تمدن نوین اسلامی را از ابتکارات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دانست و افزود: معظم له مهمترین اولویت نظام اسلامی را تحقق اهداف متعالی مهدویت و تمدن نوین اسلامی می‌داند که این امر باعث عزت و عظمت جوامع اسلامی می‌شود.

حجت الاسلام آل هاشم با تأکید بر اینکه هدف از انقلاب اسلامی تشکیل نظام اسلامی و به تبع آن شکل گیری دولت اسلامی و تمدن بین المللی و نوین اسلامی است، گفت: اساساً تمدن مهدویت می‌تواند یک جامعه را سامان ببخشد و برکات مهدوی برای آن جامعه حاکم سازد.

مام جمعه تبریز فرهنگ مهدویت را از فلسفه‌های بزرگ دنیا برشمرد و گفت: تحقق تمدن نوین اسلامی، سبک زندگی اسلامی ایرانی، دستیابی به علوم انسانی اسلامی، اسلامی شدن دانشگاه‌ها و روزآمد شدن حوزه‌های علمیه نیازمند وحدت و انسجام ملی میان نخبگان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار