خبرهای داغ:

یک راس گوسفند در روستا مومن آباد در سرخه ذبح شد

در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه یک راس گوسفند به همت خواهران و برادران بسیجی در روستا مومن آباد در سرخه ذبح شد.
کد خبر: ۹۴۲۰۷۰۶
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با اعیاد شعبانیه و در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه با هدف ذبح یک راس گوسفند و توزیع بین خانواده های نیازمند، مبلغ 30 میلیون ریال به همت یک خیر با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد و حضرت ابوالفضل (ع) روستای مومن آباد در سرخه انجام شد.

در این اقدام خداپسندانه گروه سازندگی شهید کاظم عاملو پایگاه حضرت ابوالفضل (ع)  و گروه جهادی پایگاه مقاومت خواهران مشارکت کردند.

ابوالفضل مومن آبادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) ضمن قدردانی از امدادهای خیرین و بانیان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در طی دوره های مختلف کمک های مومنانه به همت بسیجیان در سطح روستا و با هدف کاستن از آلام و رنج های خانواده های نیازمند انجام می گیرد.

او افزود: در هر دوره با مدد خیرین مبالغی جمع آوری و در قالب کمک های معیشتی، وجوه نقد، ذبح گوسفند و موارد دیگر به خانواده های نیازمند و شناسایی شده با حفظ شان و منزلت آن ها اهدا می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) بیان داشت: در این دوره باتوجه به قرار گرفتن در ماه شعبان و نزدیک شدن به سال جدید یک راس گوسفند با یاری و مدد خیرین ذبح و در سطح روستا توزیع شد.

گفتنی است در راستای برنامه های ابلاغی بسیج تکمیل فرم نیروی انسانی توسط مسئول نیروی انسانی و بسیجیان پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) روستا انجام گرفت.

در این دوره ۳۰ نفر تبدیل عضویت عادی شده و ۱۲ نفر تبدیل عضویت فعال آنها انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار