سرپرست فرمانداری اردل:

بسیج برای تحقق تمدن اسلامی تشکیل شد

یعقوب شکوهی در دیدار با بسیجیان شهرستان اردل گفت: بسیج با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) و برای تحقق تمدن اسلامی تشکیل شد.
کد خبر: ۹۴۲۰۵۵۵
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه نشست صمیمی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) اردل با سرپرست فرمانداری این شهرستان با موضوع تحقق محله اسلامی برگزار شد.

یعقوب شکوهی سرپرست فرمانداری شهرستان اردل با تبریک اعیاد شعبانیه  گفت: فرهنگ بسیجی یعنی فرهنگ معنویت، فرهنگ شجاعت، فرهنگ غیرت، فرهنگ استقلال و آزادگی .

وی افزود: بسیج با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) و برای تحقق تمدن اسلامی تشکیل شد و امروز به مردمی‌ترین تشکیلات انقلاب اسلامی تبدیل شده است و در راستای اجرای فرامین امامین انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان اردل با بیان اینکه تحقق محله اسلامی یکی از اهداف مهم بسیج در گام دوم انقلاب است، گفت: این مسئله باید با محوریت مساجد محقق شود و در این مسیر علاوه بر اثرگذاربودن فعالیت‌های بسیج همچنین کارکرد مساجد نیز باید احیاء شوند.

وی اضافه کرد: تحقق محله‌های اسلامی با پیشرانی جوانان مومن و انقلابی باید رقم بخورد، چراکه جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب نقشی مهم و اساسی دارند، لذا باید وارد فصل جدیدی از ساخت هویت اسلامی در سطح محلات باشیم.

سرپرست فرمانداری اردل یادآور شد: امروز یک گفتمان مشترک بین مسئولان نظام تحت عنوان کار جهادی در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم جاری و ساری است.

وی افزود: در مجموع هدف همه دولت و دیگر نهادهای انقلابی در استان خدمت به مردم، حفظ تمامیت جمهوری اسلامی و تقویت نظام و ولایت و رهبری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار