دیدار مسئولان سازمان بسیج اساتید استان با فرماندار بویراحمد

مسئولان سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار بویراحمد دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۴۲۰۲۹۴
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، امین موسایی مسئول سازمان بسیج اساتید استان به همراه صادق خرسندیان جانشین بسیج اساتید استان ،جمشید عزیزی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان و یاسر صداقت مسئول روابط عمومی بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد با شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار ابتدا امین موسایی مسئول سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک انتصاب فرماندار بویراحمد و اعیاد شعبانیه گفت: قشرهای مختلف مردم از انتخاب و انتصاب نیروی جوان، انقلابی، پاک دست، علمی، به روز و دلسوز به عنوان فرماندار بویراحمد احساس رضایت دارند که جای بسی خوشحالی است.

وی افزود: بسیج اساتید استان در کنار فرمانداری بویراحمد است و در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

موسایی ابراز داشت: بحث راهیان نور برای دانشجویان در سطح کشور یک موضوع جا افتاده است که سالها انجام می شود اما برای اساتید دانشگاه ساختار مدون و بودجه مشخصی ندارد و قصد داریم برای اساتید راهیان نور به صورت سازمان یافته انجام شود و نیاز به حمایت داریم. 

صادق خرسندیان جانشین بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تبریک به دکتر مهدوی گفت: انتظار از اساتید احصاء مسائل و ارایه راهکار است و در این دولت انقلابی نیز انتظار می رود از ظرفیت اساتید در بحث محرومیت زدایی و کاهش فقر در استان استفاده کند و امیدواریم با گروه های جهادی بتوانیم اقدامات خوبی در استان انجام دهیم.

جمشید عزیزی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تبریک انتصاب فرماندار بویراحمد و اعیاد شعبانیه به مسائل و مشکلات این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در بحث اختصاص اتاق برای بسیج اساتید در دانشگاه نیز در چند سال گذشته مشکلاتی وجود داشته است که امیدواریم در سال جدید این مشکل ساماندهی شود.

عزیزی قطعی آب و برق دانشگاه پیام نور استان به علت بدهی را از دیگر مشکلات عنوان کرد و گفت: بخشی از این بدهی تاکنون به شرکت آبفا پرداخت شده است و امیدواریم با رایزنی فرماندار بویراحمد این مشکل نیز به زودی برطرف شود.

یاسر صداقت مسئول روابط عمومی بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد نیز انتصاب مهدوی مطلق به عنوان فرماندار بویراحمد را به وی تبریک گفت و افزود: آقای مهدوی مطلق یک شخصیت انقلابی، دلسوز و مطالبه گر هستند که در دوران مسئولیتش در بسیج دانشجویی استان نیز با روحیه مطالبه گری در بحث رفع مشکلات کارخانه قند یاسوج،  مبارزه با زمین خواری و مسایل محیط زیستی خدمات بسیار خوبی از خود به جای گذاشتند. 

وی افزود: اساتید از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار اند و در بحث جهاد تبیین و روشنگری و سایر موضوعات آماده همکاری با فرمانداری شهرستان بویراحمد هستند.

شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم به حاضرین گفت: در راس سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد یک شخصیت علمی، متعهد و متخصص قرار دارد که جای بسی خوشحالی است .

وی افزود: سالهای سال جریان لیبرال و لیبرال مسلک می گویند علمی نیستید و تنها چند نظریه علوم انسانی را بلدید و از علوم مهندسی و فرمول و مدل چیزی نمی دانید هر چند که این حرف ها اتهام ناروایی است اما برای اثبات آن نتوانسته ایم کاری کنیم اما پیچیده ترین صنعت در حوزه مسائل علمی فرمول ساخت موشک است و کسی که تعهد دارد آن را انجام می دهد. 

مهدوی ادامه داد: اگر چند شخصیت علمی چون آقای دکتر موسایی در جاهایی برند کنیم می توانیم بگوییم این هم نمونه ای از کارآمدی جریان انقلاب و بچه حزب الهی در تراز مدیریت. 

فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اساتید را فرماندهان جنگ نرم دانستند، گفت: ایشان همچنین مدل این جنگ نرم را جهاد تبیین دانستند که بخش زیادی به اساتید و بسیج اساتید برمی گردد.

وی ابراز داشت: جهاد تبیین تنها رفتن پشت تریبون نماز جمعه نیست بلکه در کلاس درس نیز با یک رفتار خوب می توان جهاد تبیین کرد.

مهدوی مطلق گفت: بسیج اساتید در بحث تدریس و معلمی می تواند جهاد تبیین را به عمق دانشگاه برساند. 

وی خطاب به اعضای بسیج اساتید استان گفت: به حمایت شما نیاز داریم و انتظار می رود در حوزه اندیشه ورزی و حکمرانی به ما کمک کنید. 

مهدوی مطلق درباره راه اندازی راهیان نور اساتید نیز گفت: در زمینه اسکان، غذا و خودروی سبک می توان ظرفیت هایی را شناسایی و به بسیج اساتید کمک کرد.

دیدار مسئولان سازمان بسیج اساتید استان با فرماندار بویراحمددیدار مسئولان سازمان بسیج اساتید استان با فرماندار بویراحمددیدار مسئولان سازمان بسیج اساتید استان با فرماندار بویراحمددیدار مسئولان سازمان بسیج اساتید استان با فرماندار بویراحمد

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار