چهارمین مخزن ذخیره آب اضطراری جنوب تهران نصب شد

چهارمین مخزن ذخیره آب اضطراری جنوب تهران نصب شد. این مخزن، آب آشامیدنی بیش از ۳۰ هزار نفر از شهروندان را در زمان های اضطراری و بحران تامین می کند.
کد خبر: ۹۴۲۰۲۴۸
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب منطقه6 شهر تهران با اعلام این خبر گفت: به منظور تامین آب آشامیدنی شهروندان جنوب تهران در زمان های بحران و اضطراری، چهارمین  مخزن ذخیره آب اضطراری با گنجبوستان شقایقایش 100 هزار لیتر در بوستان شقایق خانی آباد نصب شد.

حسین نامداری با اشاره به اینکه مخازن اضطراری همیشه در مدار شبکه توزیع بوده و نیازهای کمی و کیفی آب در حداقل سه روز نخست وقوع بحران را مرتفع می سازند افزود: تأمین آب آشامیدنی در مواقع بحرانی از جمله زلزله در کلانشهری همچون تهران مهم ترین عامل جهت حفظ حیات و تداوم عملیات امدادرسانی است و مخزن های اضطراری نقش مهم و حیاتی در این زمینه ایفا می کنند.

نامداری هزینه ساخت و نصب  هر مخزن را بالغ بر 2۰ میلیارد ریال عنوان کرد و با بیان اینکه تا پایان سال آینده تعداد 22 مخزن در مناطق مختلف جنوب تهران و شهرستان ری نصب خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: پیش از این سه مخزن آب اضطراری در بوستان جانبازان محله 13 آبان ، بوستان بزرگ ولایت، و بیمارستان هفتم تیر شهرستان ری نصب شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار