آزادسازی ۱۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد به همت بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان

به مناسبت اعیاد شعبانیه دهمین مرحله آزادسازی زندانیان معسر جرائم مالی غیرعمد با آزادسازی ۱۰ نفر از زندانیان برگزار و این افراد به آغوش خانواده باز گشتند.
کد خبر: ۹۴۲۰۰۲۶
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار علی پرویزیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان گفت: این تعداد زندانی جرایم غیر عمد از طریق پرداخت بدهی آنان، اعطای تسهیلات و جلب رضایت شکات از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون 10 مرحله برنامه نهضت آزاد سازی زندانیان صورت گرفته است اظهار داشت:با مساعدت و همکاری های ستاد دیه استان، شورای صلح وسازش و با پشتیبانی های سردار خرم دل فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد، بحمدالله از ابتدای طرح احرار تاکنون 72 نفر از زندانیان آزاد شده اند .
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کهگیلویه وبویراحمد هدف از اجرای طرح احرار و آزاد سازی زندانیان را بازسازگاری و بازاجتماعی شدن زندانیان و اصلاح آنان، کمک به کاهش جمعیت کیفری زندان های استان، کاهش حجم پرونده های مفتوحه دستگاه قضایی، نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش و آزادسازی زندانیان در جامعه دانست و افزود: حقوقدانان بسیجی با بهره گیری از مکتب حاج قاسم، راه خدمت گذاری به مردم و گره گشایی از مشکلات مردم را با جدیت و صلابت دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار