خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در مراسم گرامیداشت روز پاسدار و اعیاد شعبانیه؛

ریشه جنگ ها و ناکارآمدی ها در اوکراین، اعتماد به سیاست های آمریکاست

سرهنگ حسینی اظهار کرد: ریشه همه این جنگ ها و ناکارآمدی ها در اوکراین، اعتماد به سیاست آمریکا و کشورهای بیگانه هست.
کد خبر: ۹۴۱۹۵۸۹
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جشن میلاد با سعادت سیدالشهدا(ع) به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران یاس نبی(ص) شهر بیدستان ناحیه سپاه امام رضا(ع) باحضور سرهنگ کاظم حسینی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه استان وحجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه شهر محمدیه وجمعی از پاسداران و بسیجیان و مسئولین شهری و مردم ولایت پرور شهر بیدستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

سرهنگ کاظم حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در این مراسم با اشاره به ساخت انژری هسته ای بیان کرد: اگر ما ابزارهای هوا، فضا و جنگی نداشتیم، ایران مورد حمله دشمن قرار می گرفت.

وی گفت: محافظت از تمامیت ارضی کشور نیاز به همراهی و اتحاد مردمی و همگانی دارد. این حضور همگانی به مثابه حضور در یک کشتی است و اگر قسمتی از کشتی سوراخ شود همه با هم غرق خواهیم شد. پس باید همه با هم از کشور محافظت کنیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، نباید به حرف های دشمن اعتماد کنیم. در بحث برجام، نیز نباید به دشمن اعتماد کرد. نتیجه اعتماد به غرب و آمریکا امروز در جنگ روسیه و اوکراین نمایان شد آنچنان که آمریکا و اروپا به عنوان هم پیمانان اوکراین، به هیچ یک از مفاد پیمان خود با این کشور عمل نکرده و آن را تنها گذاشتند.

سرهنگ حسینی اظهار کرد: ریشه همه این جنگ ها و ناکارآمدی ها در اوکراین، اعتماد به سیاست آمریکا و کشورهای بیگانه هست.

در ادامه مراسم حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه شهر محمدیه بیان کرد: حلقه صالحین اهمیت ویژه دارد و مناسب است در حلقات صالحین به موضوعات خانواده و ازدواج جوانان پرداخته شود. زیرا جامعه امروز نیاز به روشنگری و بصیرت افزایی دارد.

حجت الاسلام آقا حسینی افزود: حلقه های صالحین پیوند ولایت فقیه و مردم و انقلاب محکم تر می کند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار