۶۱۸ واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

عبادی گفت: امسال حدود ۱۳ هزار فرصت شغلی در سطح استان توسط این نهاد ایجاد شده از ۴۰۸ میلیارد تومان اعتباری که برای ایجاد اشتغال داشتیم حدود ۳۶۰میلیارد تومان جذب منابع شده است.
کد خبر: ۹۴۱۹۰۶۸
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، سید مهدی عبادی در حاشیه آیین افتتاح نیروگاه‌های خورشیدی در روستای ملا علی هیرمند که با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور و رییس کمیته امداد امام خمینی(ره ) برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: در ایام گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری و ۱۴ اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور چند طرح در این کمیته به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به طرح‌های بهره‌برداری شده افزود: سامانه امداد هوشمند (سها) رونمایی شد این سامانه در واقع متصل به همه سامانه‌ها و داده‌های کشوری مثل سازمان بهزیستی، ثبت احوال، ثبت اسناد و سازمان هدفمندی یارانه‌ها است که بر این اساس برنامه‌ریزی انجام و هر مددجویی یا هر نیازمندی که بخواهد وارد چرخه امداد شود از طریق این سامانه و بدون نیاز به مراجعه به کمیته امداد کارش انجام و مددجویان امداد هم در این سامانه می‌توانند نیازهای خودشان را  ثبت و کد رهگیری  دریافت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان ‌و بلوچستان ادامه داد: همچنین امروز هشت هزارو ۷۰۰  واحد مسکونی در سراسر کشور افتتاح شد که ۶۱۸ واحد مسکونی مربوط به سیستان و بلوچستان بوده است.

وی  افزود: اما مورد سومی که بهره‌برداری انجام شد خودکفا شدن بیش‌از۱۲ هزار مددجوی تحت پوشش با کمک طرح‌های اشتغال بود که از این تعداد یک‌هزار و  ۱۷۷ مورد مربوط به کمیته امداد سیستان و بلوچستان است.

عبادی با اشاره به طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد امام (ره) برای سال آینده در سیستان و بلوچستان بیان کرد: طرح‌هایی در دست اقدام است و برنامه‌ریزی در تهران انجام شده از اینرو اعتبار اولیه پیشنهادی به استان ۶۴۰ میلیارد تومان با ۲۳ هزار فرصت  شغلی برای سال  آینده خواهد بود که امیدواریم در آغاز سال این روند شروع و تا قبل از پایان سال به اتمام برسد.

ارسال نظرات