خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛

پاسداری، تعهد به دین و خدمت به ملت است

سرهنگ صادقپور گفت: هرکه در انجام دادن وظیفه و تعهّد خود نسبت به اسلام، پایدارتر باشد و با جدّیت بدان عمل نماید، بدون تردید پاسدار است.
کد خبر: ۹۴۱۹۰۰۴
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

قزوین_سرهنگ پاسدار مهدی صادقپور فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار بیان کرد: به پاس خدمات شایسته حافظان طریق حقیقت و ارج نهادن به مقام پاسداران غیور، روز سوم شعبان روز «پاسدار» نامگذاری شده است.

وی گفت: پاسداران ایران اسلامی همواره در تاسی به سالار شهیدان آوازه ای بلند دارند و این الگوگیری از پاسدار بزرگ اسلام، امام حسین(ع)، در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی و عرصه های مختلف کشور مشهود است.

سرهنگ صادقپور اظهار کرد: می­ توان نمونه­ هایی از رادمردی پاسداران را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یافت؛ پاسدارانی که در دفاع از کیان و کشور خود فداکاری کردند و با روحیه شهادت­ طلبی، انسجام درونی و خلاقیت نظامی، در صحنه­ های مختلف به نبرد پرداختند و با الهام از حضرت سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع)، با بذل خون و جان خویش و جانبازی­ ها و ایثارگری­ ها، اجازه ندادند دست سربازان شیطان، به ذره­ ای از خاک میهن اسلامی برسد.

وی افزود: پاسدار و پاسداری یک پیام است و ریشه در ارزش‌های الهی دارد. صیانت از آن تا زمانی که دو جبهه ایمان و کفر در نبردند، بر دوش همه انسان‌های مؤمن گذاشته شده است.

سرهنگ صادقپور گفت: هرکه در انجام دادن وظیفه و تعهّد خود نسبت به اسلام، پایدارتر باشد و با جدّیت بدان عمل نماید، بدون تردید پاسدار است؛ زیرا رسالت پاسداری فراتر و عمیق‌تر از اردوگاه‌های نظامی و مرز‌های جغرافیایی است. پاسداری یعنی کارآیی، تعهّد، زهد، بینش اصولی و عمیق و در یک کلام درد کشیدن و فریاد برآوردن علیه تباهی و جور اربابان زور و فساد. این خصوصیات را هرکس که فقط به خدا توکّل کند و در همه مسئولیت‌ها رضایت خداوند را در نظر داشته باشد و به سربلندی مسلمین و عزّت ایران اسلامی فکر کند، به خوبی دارا می‌باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار