نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار رسالت پاسداران را سنگین می کند

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تبریک ولادت امام حسین(ع) اظهار داشت: نامگذاری ولادت سومین امام شیعیان به عنوان روز پاسدار رسالت و مسئولیت پاسداران انقلاب اسلامی را سنگین‌تر و بیشتر می‌کند.
کد خبر: ۹۴۱۸۹۴۶
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدعلی آل هاشم در جمع مردم تبریز با بیان اینکه باید حافظ راه و روش حسینی باشیم، افزود: با تبعیت صادقانه از حسین زهرا (س) همه باید پاسدار قرآن، اسلام و انقلاب باشیم و با بصیرت، بیداری و استقامت در مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی و عمل به نسخه راه‌حل‌های که طبیب جامعه دینی ارائه می‌کند، در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: سپاه و بسیج به عنوان حافظان و مدافعان انقلاب و نظام اسلامی به دلیل وظایفی که به آنها محول شده است، باید از بصیرت، قدرت تشخیص و توانمندی روحی و جسمی بالاتری برخوردار باشند.

حجت الاسلام آل‌هاشم ادامه داد: سپاه نقش خود را در حوادث مختلف به خوبی نشان داده و امروز به همین دلیل دشمنان از سپاه و نیروهای مسلح ما می ترسند و از دست سپاه عصبانی هستند.

امام جمعه تبریز همچنین با تبریک روز جانباز اظهار کرد: نباید جانبازان را فراموش کنیم و تجلیل از جانبازان فقط منحصر به روز جانباز نشود و در طول سال از رشادت های آنها تقدیر شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار