تداوم طرح شهید سلیمانی/ورود بسیج برای کمک به سفید پوشان در تسریع واکسینه مردم

مهرستان/ جهادگران بسیجی برای واکسینه مردم به کمک سفید پوشان جبهه کرونا شتافتند.
کد خبر: ۹۴۱۸۶۷۱
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲

سرهنگ پاسدار حسین نکویی در گفتگو با خبرنگار بسیج در مهرستان بیان کرد:باتوجه به ورود موج ششم ویروس منحوس کرونا این بار با اسم اُمیکرون و مبتلاشدن جامعه،جهادگران بسیج برای واکسینه مردم به کمک سفید پوشان جبهه کرونا شتافتند.

 

وی ضمن اشاره به نقش آفرینی بسیج از ابتدای ورود کرونا به کشور افزود:جهادگران سلامت از ابتدای ورود ویروس منحوس کرونا به کشور در کنار سفید پوشان جبهه کرونا اقداماتی ازجمله: گندزدایی سطح شهر ومعابر،توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی،واکسینه کردن مردم شریف مهرستان اقداماتی را انجام داده است که خدمت به جامعه علاوه بر وظیفه افتخار بسیج است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان، باتوجه به شیوع موج جدید کرونا اُمیکرون گفت:طرح شهید سلیمانی که از ابتدای ویروس کرونا در خصوص کنترل این ویروس منحوس فعال بوده است،بااعزام روزانه جهادگران سلامت برای کمک به سفید پوشان جبهه سلامت از دورترین نقاط عشایری بخش‌های شهرستان که درحال انجام واکسیناسیون مردم هستند فعال شده است.

 

این مسئول ضمن تشکر از اقدامات سفید پوشان سلامت شهرستان مهرستان ادامه داد:سفید پوشان جبهه کرونا دوسال بصورت شبانه روز جهت ریشه کن کردن ویروس منحوس برای مردم شهرستان جهادی خدمت کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی درپایان‌ مردم مهرستان را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با جهادگران سلامت و سفید پوشان جبهه‌ کرونا جهت واکسینه شدن تا ریشه کنی کامل این ویروس منحوس دعوت کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار