بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت کوهسرخ

همزمان با ایام مبعث رسول اکرم (ص) مرکز خدمات جامع سلامت شهری ریوش شهرستان کوهسرخ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۱۸۶۵۹
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، عمید شمسایی سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوهسرخ در مراسم بهره برداری از این طرح گفت: این طرح در سه طبقه و با زیر بنای ۹۹۰ متر مربع به همراه واحد تسهیلات زایمانی و دو پانسیون پزشک با هزینه‌ای بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برای گسترش خدمات رسانی به مردم شهرستان ساخته شده است.

 

 

 

عمید شمسایی با بیان اینکه پیش از این، مادران باردار برای انجام زایمان طبیعی به کاشمر اعزام می‌شدند افزود: با بهره برداری از این طرح و ایجاد واحد تسهیلات زایمان، خدمات در این مرکز به مادران ارائه می‌شود.

 

 

 

وی با بیان اینکه این مرکز به صورت درمان بستر ایجاد شده است و پزشکان متخصص داخلی، رادیولوژی و زنان و زایمان نیز در آن مستقر هستند تصریح کرد: با بهره برداری از این مرکز ضمن ارائه خدمات بهداشتی، مراقبتی و پیشگیری اولیه، خدمات درمانی و دندانپزشکی به صورت متمرکز به ساکنان و جمعیت تحت پوشش ارائه می‌شود.

 

 

 

این طرح که در مساحت یک هزار و ۹۰۰ متر مریع و در سه طبقه ساخته شده است بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم شهرستان کوهسرخ از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب بهره‌مند شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار