به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه ایلام صورت گرفت؛

تجلیل از خواهربسیجی خانم کبری غیاثی ایلامی نایب رئيس جدید فدراسیون تیراندازی

به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه ایلام مراسم تجلیل از خواهربسیجی کبری غیاثی ایلامی، استاد و مربی مجرب برگزیده شده به عنوان نایب رئيس جدید فدراسیون تیراندازی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۸۵۴۷
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه ایلام مراسم تجلیل از خواهربسیجی کبری غیاثی ایلامی، استاد و مربی مجرب برگزیده شده به عنوان نایب رئيس جدید فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار الفتی فرمانده سپاه ناحیه ایلام ضمن توصیه به جوانان خصوصا ورزشکاران  گفت : عرصه های بین المللی ورزشی میادینی هستند که در آنها ورزشکاران هر کشور با نحوه برخورد،رفتار و پوشش خود به معرفی اجمالی کشور خود می پردازند .

وی افزود : در واقع  ورزشكاري که  پا به عرصه مسابقات بين المللي مي‌گذارد، در مقابل ديدگان ميليون‌ها بيننده و تماشاگر به عنوان نماينده يك ملت و سفير فرهنگ و تمدن آن کشور به حساب می آید که جهانیان او را  نماد آزادی  بزرگ  ملتش می شناسند.

تجلیل از خواهربسیجی خانم کبری غیاثی ایلامی نایب رئيس جدید فدراسیون تیراندازی

نایب رئيس فدراسیون تیراندازی  در ادامه مراسم حجاب و چادر را افتخار و مایه آرامش و نشاط روحی خود  دانست و گفت : چادر، عفت و پاکدامنی ازنظر من یادگار و هدیه برترین زن تاریخ خلقت ؛حضرت زهرا سلام الله علیها است که هیچوقت در هیچ عرصه و مسابقات بین المللی آن را از خودم دور نکردم .

وی افزود: همیشه در مقابل سوالات و ابهامات خبرنگاران و مردم کشورهای دیگر دلایل و زیبایی های حجاب را در نهایت افتخار و یقین اعلام کرده‌ام.

کبری غیاثی تاکید کرد:حجاب هیچگاه محدودیت نمی‌آورد و در مواردی چندین قبضه سلاح را با چادر یکجا حمل نموده ام .

این مراسم به همت هیئت پیروان عترت و فرهنگی خانواده سپاه ناحیه ایلام و گروه جوانان انقلابی استان ایلام  با حضورفرمانده سپاه ناحیه ایلام، اعضای  شورای شهر، نماینده فرمانداری ،بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان ،در سالن اجتماعات سازمان وابسته به دانشگاه سما برگزار گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار