خبرهای داغ:

تربیت کارمند تراز انقلاب یکی از اهداف بسیج ادارات است

مسئول قرارگاه تولید سپاه شهرستان سمنان گفت: یکی از اهداف بسیج ادارات در دستگاه‌های اجرایی تربیت کارمند تراز انقلاب و تقویت تفکرات جهادی در سازمان‌ها است.
کد خبر: ۹۴۱۸۵۱۷
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، نشست مسئول قرارگاه تولید سپاه ناحیه سمنان، مسئول بسیج ادارات شهرستان سمنان و فرمانده پایگاه بسیج قدس شهرداری سمنان با معاون شهردار سمنان برگزار شد.

در این نشست سرهنگ سیدمحمدحسین موسوی، مسئول قرارگاه تولید سپاه سمنان ضمن عرض خداقوت و تقدیر و تشکر از همکاری شهرداری در مأموریت‌های سپاه و بسیج بیان کرد: یکی از اهداف بسیج ادارات در دستگاه‌های اجرایی تربیت کارمند تراز انقلاب و تقویت تفکرات جهادی در سازمان‌ها است که سال آینده یکی از برنامه‌های اصلی حول همین محور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه‌های بسیج در برخی از سازمان‌های شهرداری تأسیس می‌شود.

ملک دار، معاون شهردار سمنان نیز بیان داشت: بسیج در ادارات نقش مهمی دارد و لازم است در راستای این امر مهم، در ادارات برنامه‌ریزی صورت گیرد تا اهمیت و اقتدار بسیج نه‌تنها در ادارات بلکه در کشور ثابت شود.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی سازمان‌های تحت نظر شهرداری می‌بایست پایگاه بسیج تأسیس شود و قرارگاهی در راستای پایگاه‌های بسیج شهرداری ایجاد می‌شود تا اقدامات بسیج متمرکز و هدفمند شود.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار