خبرهای داغ:

مدیر کل بنیاد مسکن استان سمنان با امام جمعه سرخه دیدار کرد

همزمان با عید فرخنده مبعث فلاحی مدیر کل بنیاد مسکن استان سمنان با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۱۸۴۱۹
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با سالروز مبعث پیامبر مهربانی ها، فلاحی مدیر کل بنیاد مسکن استان سمنان  همراه با خابوری رئیس بنیاد مسکن شهرستان سمنان و سرخه وجمعی دیگر از مسوولان با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه دیدار کردند.

در این دیدار فلاحی گزارشی از فعالیت های این اداره کل در استان سمنان و شهرستان سرخه را ارائه و در ادامه اظهار کرد: افتخار می کنیم در نهادی به مردم عزیز خدمت می کنیم که منتسب به امام (ره) و مقام معظم رهبری است و هدف اصلی این نهاد خدمت به محرومین به ویژه روستائیان عزیز است.

او در ادامه افزود: ان شاءالله اگر یک فضا در اختیار ما قرار بگیرد آمادگی داریم تا نمایندگان این اداره کل در شهرستان سرخه حضور یافته و با افتخار در خدمت شهروندان سرخه خواهند بود.

در ادامه دیدار حجت الاسلام و المسلمین عبدوس مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در اداره کل بنیاد مسکن استان سمنان بیان داشت: مسکن یکی از دغدغه های اصلی مردم است و این اداره کل با تمام توان در خدمت محرومین و روستائیان عزیز جهت ساخت مسکن خواهد بود.

او افزود: مردم شریف سرخه مردم بسیار متدین و همیشه در صحنه که در همه زمینه ها و امور خیریه پیش قدم هستند. ان شاءالله با همت خیرین مجمع خیرین مسکن ساز در شهرستان سرخه را راه اندازی کنیم و طرح و پویش آجر به آجر در ساخت مسکن را در این شهرستان اجرایی نماییم.

در خاتمه حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان ضمن عرض تبریک عید مبعث و تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مدیر کل و پرسنل پرتلاش این نهاد خدمتگزار بیان داشت: با توکل بر خداوند با پیگیری های لازم یک مکان مناسب جهت استقرار این اداره در شهرستان سرخه در اختیار شما قرار می گیرد.

او در ادامه اضافه کرد: مردم شریف و ولایت مدار شهرستان سرخه همیشه و در همه حال در امور خیریه پا به کار بوده اند ما هم در حد توان خود در خدمت شما خواهیم بود ان شاءالله شما هم خدمات ارزنده این نهاد را با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به مردم عزیز اطلاع رسانی نمایید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار