خبرهای داغ:
یادداشت/ سردار رستمعلی آتانی؛

منشأ قدرت ما سرچشمه حکمت ماست

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین نوشت: منشأ قدرت ما سرچشمه حکمت ماست، این سرچشمه، حکمت امام خامنه‌ای عزیز است که قدرت امید و حکمت و تدبیر از او می جوشد.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۸۹
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

خبرگزاری بسیج، یادداشت، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین: حوادث اوکراین نشان داد که زرادخانه را بگیرند نه زری می ماند و نه زوری. در ادبیات دینی و انقلابی آموختیم که در نیت، فعل و عمل باید سالم و قاطع و صادق باشیم. بدون «قدرت» مجبور به تسلیم هستیم، با «قدرت و بدون حکمت» هزینه باید بدهیم در حالی که با «قدرت و حکمت» پیروز هستیم.

منشأ قدرت ما سرچشمه حکمت ماست، این سرچشمه، حکمت امام خامنه‌ای عزیز است که قدرت امید و حکمت و تدبیر از او می جوشد. ملت ایران با اتصال به ایمان، استقامت، تدبیر، شکیبائی و لبیک به ندای رهبری پیروز میدان هستند.

قدرت و ثروت بدون حکمت و اتصال به امر الهی مفهوم ارزشی ندارد. قدرت بدون حکمت می شود آمریکا، که روز به روز بیشتر رو به زوال است و ثروت بدون ایمان می شود عربستان سعودی، که طبل رسوایی حمایت از داعش و سلاخی خاشقچی و جنایت یمن ره آورد آن می شود.

پیروزی های ملت ایران حقیقتی است که از قرآن الهام می گیرد. با تجربه میدان به اطمینان قلب می رسیم که دشمنی عظیم با هیمنه پوشالی مثل آمریکا را فرسوده کرده ایم و از درون در حال فروپاشی است ان شاء الله.

روزی هیمنه ناو آمریکا، حکومتی را ساقط می کرد و امروز با تمام قوا و ائتلافش هیچ کاری برای رئیس جمهور اوکراین که خام وعده های دروغین او شد نکرد. هیمنه آمریکا در عراق محبوس شده‌ است، در افغانستان با خفت گریختند و در اوکراین بی خاصیت شدند، همه هیمنه آمریکا همین است منفعل بی عمل‌ و غیر قابل اعتماد.

و این جمله طلایی امام عزیزمان بیانگر همین روزهاست که «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند». «منطق مقاومت در مکتب امام خمینی» را که حضرت آقا به زیبایی بیان کردند در این ایام به بهترین وجه قابل لمس است می توان به این موارد تبیین کرد؛

۱ - واکنش طبیعی هر ملت آزاده؛ مقاومت واکنش طبیعی هر ملت آزاده و باشرفی در مقابل تهدید و زورگویی است. ‌‌

۲ - عامل عقب‌نشینی دشمن؛ مقاومت برخلاف تسلیم، موجب عقب نشینی دشمن می‌شود. ‌
‌‌
۳ - بیشتر بودن هزینه سازش از هزینه مقاومت؛ مقاومت هزینه دارد اما هزینه‌ی سازش و تسلیم، از هزینه‌ مقاومت به مراتب بیشتر است. ‌

۴ - وعده‌ الهی بر پیروزی نهایی حق؛ وعده‌ الهی در قرآن این است که طرفداران حق، ممکن است قربانی بدهند اما پیروز نهایی اند. ‌

۵ - امرِ ممکن؛ مقاومت یک امر ممکن است درست نقطه‌ مقابل فکرِ غلط کسانی که می گویند مقاومت فایده‌ای ندارد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها