با حضور مدیر کل محترم حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

سیستم حفاظت فنس الکتریکی هوشمند تصفیه خانه شهر زاهدان افتتاح شد

زاهدان/ قاسمی گفت: سامانه حفاظتی هوشمند در تصفیه خانه شهر زاهدان از نوع فنس الکتریکی با حساسیت بالا میباشد و تمام تجهیزات استفاده شده در این تاسیسات تولید داخلی بوده و با اتکا به دانش بومی جوانان ایرانی تهیه و تولید شده است .
کد خبر: ۹۴۱۷۷۵۹
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، با حضور مدیر کل محترم حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، سیستم حفاظت فنس الکتریکی هوشمند تصفیه خانه شهر زاهدان افتتاح شد .

این مراسم، عرب نژاد مدیر کل محترم حراست شرکت آبفای کشور و هیات همراه، گلزاده مدیر کل حراستهای استان، احمدزاده دادیار حقوق عامه، سرهنگ نکویی مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان، مهندس قاسمی مدیر عامل آبفای استان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید میرحسینی آبفای استان و سایر مدیران رسما افتتاح شد .

مهندس قاسمی، مدیرعامل آبفای استان با اعلام این خبر، اظهار کرد : برای اجرای این طرح در تصفیه خانه شهر زاهدان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است .

وی افزود: سامانه حفاظتی هوشمند در تصفیه خانه شهر زاهدان از نوع فنس الکتریکی با حساسیت بالا میباشد و تمام تجهیزات استفاده شده در این تاسیسات تولید داخلی بوده و با اتکا به دانش بومی جوانان ایرانی تهیه و تولید شده است .

در این مراسم عرب نژاد: ضمن ابراز خرسندی از اتمام این پروژه در کمترین زمان ممکن ، با اعلام رضایتمندی از عملکرد این پروژه تقدیر بعمل آورد .

گفتنی است : در پایان این مراسم از خانواده شهدای آب و فاضلاب تقدیر و تشکر بعمل آمد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار