معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز:

باید بیش از گذشته به توانمندی‌های داخلی توجه جدی نمود

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در بازدید از کارخانه لوازم خانگی مادیران گفت: باید بیش از گذشته به توانمندی‌های داخلی توجه جدی نمود.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۷۰
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در بازدید از کارخانه لوازم خانگی مادیران در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با تاکید بر لزوم حمایت از کالای ایرانی گفت : نباید همه مشکلات کشور را به بیرون و تحریم های ظالمانه پیوند داد، بلکه باید بیش از گذشته به توانمندی‌های داخلی توجه جدی نمود، چرا که تاکنون از تولید کنندگان داخلی آنگونه که باید حمایت نشده است و در صورت رفع موانع تولید ، شاهد شکوفایی اقتصاد در کشور خواهیم بود .

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رسولی با تاکید بر اینکه دولت و مردم در حمایت از کالای ایرانی وظایفی دارند افزود : شاید دور از حقیقت نباشد که بگوییم وظیفه¬ی شهروندان در قبال اقتصاد کشور، کم¬تر از وظیفه¬ی دولت¬ها در این زمینه نیست و مردم هم باید از کالای ایرانی حمایت کنند و فرهنگ خرید کالای ایرانی به یک فرهنگ غالب تبدیل شود .
حجت الاسلام والمسلمین رسولی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حمایت از کالای ایرانی و تولیدکننده های داخلی گفت : تولیدکنندگان داخلی باید به کیفیت بخشی تولیدات خود اهتمام بیشتری داشته باشند و در این زمینه تلاش کنند تا مردم هم برای خرید بیشتر ترغیب شوند .

گفتنی است شرکت مادیران در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اقدام به راه‌اندازی کارخانه‌ای لوازم خانگی کرده است و همین موضوع موجب ایجاد فرصت‌های شغلی جدید نیز برای کارجویان شده است .
مادیران به طور مستقیم ۴۰۰ نفر را در بزرگترین کارخانه تولید لوازم خانگی استان البرز مشغول به کار کرده و به طور غیر مستقیم نیز ۶۰۰۰ نفر فعالیت دارند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار