صنایع کشاورزی و گردشگری استان اردبیل با همکاری بخش خصوصی توسعه می‌یابد

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری به عنوان سرمایه‌های استان اردبیل محسوب می‌شود که در این زمینه آماده همکاری‌های لازم با بخش خصوصی برای تحقق اهداف مورد نظر هستیم.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۱۰
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹

صنایع کشاورزی و گردشگری استان اردبیل با همکاری بخش خصوصی توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حسین وثوقی‌ایرانی اظهار داشت: میسرسازی مسیر توسعه صنعتی در استان اردبیل با هدف ایجاد بستر تحول امری لازم و ضروری است که در این زمینه به دنبال داشتن نگاهی نو و تازه هستیم و امری لازم و ضروری است تا به دور از تمرکزگرایی از استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی به تناسب شرایط منطقه‌ای بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.

وی بیان کرد: عملکرد شتاب‌زده برای داشتن نگاه واقع‌بینانه ایجاد برنامه‌های توسعه‌ای و زیرساختی را با مشکلات اساسی مواجه کرده که در این زمینه پرهیز از کلی‌گویی برای رفع مشکلات و دغدغه‌ها جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که این موضوع برای ما به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: ایجاد زیرساخت‌های تحول اقتصادی در محورهای مختلف امری لازم و ضروری است تا بتوانیم به توسعه پایدار و همه‌جانبه برسیم و شاهد رفع مشکلات موجود در استان باشیم و شاهد تحقق اهداف مورد نظر برای حمایت از بخش خصوصی باشیم که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وثوقی‌ایرانی ادامه داد: تقویت زیرساخت‌های اساسی برای بهبود فضای کسب و کار با هدف بهبود شاخص‌های مورد نیاز امری لازم و ضروری است که امیدواریم بتوانیم زیرساخت‌های خوبی را در استان فراهم کنیم که این مسئله جزو اولویت‌های اساسی است چرا که اهمیت به تولید و صنعت در استان اردبیل بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری به عنوان سرمایه‌های استان اردبیل محسوب می‌شود که در این زمینه آماده همکاری‌های لازم با بخش خصوصی برای تحقق اهداف مورد نظر هستیم و امیدواریم بتوانیم با انجام این برنامه‌ها شاهد دستیابی به اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار