خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

یاد و خاطره شهدا ، معنویت را در جامعه افزایش می دهد

حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه استان سمنان درجلسه برنامه ریزی اجلاسیه شهدای روحانی گفت : یاد و خاطره شهدا، معنویت را در جامعه افزایش می دهند.
کد خبر: ۹۴۱۷۳۴۰
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ؛ جلسه برنامه ریزی اجلاسیه سراسری شهدای روحانی  با حضور حجت‌الاسلام مطيعي نماينده ولي فقيه در استان سمنان، مهندس هاشمی استاندار ، حجت الاسلام حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان و جمعی از مدیران ومسئولین استانی ، روز چهارشنبه ۴اسفند  در سالن جلسات  یادگار امام استانداری برگزار   شد.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این جلسه گفت : یاد و خاطره شهدا در جامعه ایجاد معنویت می کند و برای بزرگداشت راه شهدا باید تلاش شود.
وی افزود : کمیته ای باید ایجاد شود تا آمار دقیق شهدای روحانی استان را جمع آوری کند .
استاندار سمنان در اين جلسه  با  اشاره به مشارکت و همکاری دستگاههای اجرائی استان در برگزاری هر چه با شکوه تر این اجلاسیه گفت: همکاری کامل را برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره انجام می دهیم و دستگاه های اجرایی را مکلف می کنیم تا با همه توان در این راستا همکاری کنند.

درادامه حجت الاسلام سيد محسن  حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان  با تاکید بر نقش ارزشمند روحانیت در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی تصریح کرد: در سطح کشور 3888 شهید روحانی وجود دارد.
وی افزود : کنگره کشوری شهدای روحانی بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود  و مقرر شده تا این کنگره در استان ها نیز برگزار شود .
وی تصریح کرد : در کنار کنگره شهدای روحانی ، نمایشگاه آثار شهدا نیز به مدت ده روز برگزاری می گردد و هدف از برگزاری این کنگره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های شهدای روحانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار