خبرهای داغ:

برگزاری مسابقه قرآنی حفظ ۲۶ سوره از جزء سی ام قرآن کریم

پایگاه مقاومت بسیج خضراء روستای کوهان منطقه براآن شمالی مسابقه قرآنی حفظ 26 سوره از جزء سی ام قرآن کریم بین نوجوانان دختر و پسر مقطع سوم و چهارم ابتدایی این روستا را برگزار نمود .
کد خبر: ۹۴۱۷۳۰۹
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام ؛ مسابقه قرآنی حفظ 26 سوره از جزء سی ام قرآن کریم بین نوجوانان دختر و پسر مقطع سوم و چهارم ابتدایی روستای کوهان‌منطقه براآن شمالی به میزبانی پایگاه خضرا این روستا و به داوری حجت الاسلام حمزوی برگزار شد .

حجت الاسلام حمزوی در ابتدای این برنامه گفت : يكى از هزار اسم حضرت حق كه در اختيار ما قرار داده شده طبيب است. براى موجودات زنده بيمارى هايى پيدا مى شود كه درمانش به دست رحمت اين طبيب است و حضرت حق تعالی در قرآن كريم به بسيارى از بيمارى هايى است که ممكن است انسان به آن دچار بشود اشاره فرموده و از بندگان بيمارش دعوت كرده است كه براى درمان بيمارى هاى خود به طبيبان الهى كه مظهر نام طبيب او هستند و مظهريتشان هم اتّم و اكمل است مراجعه كنند. قطعاً با راهنمايى هاى اين طبيبان ملكوتى و به كارگيرى راهنمايى هاى آنان بيمارى هايى كه در درون انسان ها وجود دارد و يا به وجود مى آيد درمان خواهد شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار