هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد

زاهدان/ هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان در سالن جلسات اداره کل اموراقتصاد و دارایی با موضوع تحقق دولت اسلامی در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۷۲۶۶
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان در سالن جلسات اداره کل اموراقتصاد و دارایی استان با موضوعات برنامه های ابلاغی سال۱۴۰۱و تحقق دولت اسلامی باحضور رئیس، دبیر، فرماندهان حوزه های ادارات کل استان و اعضای هیئت،برگزار شد.

سرهنگ پاسدارحسن نکویی در این جلسه خلاصه ای از عملکرد سازمان در سال جاری را گزارش داد و در بحث چابک سازی و کوچک سازی حوزه ادارات کل استان گفت: هدف از تفکیک حوزه ادارات کل استان به دو حوزه صاحب الزمان(عج) و امام خامنه ای(مدظله العالی) مدیریت بهتر در مجموعه های اداری است.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص برنامه های پیشنهادی سال۱۴۰۱ بیان کرد: ما برنامه ریزی کردیم تا با اجرای برنامه هایی که در دست تدوین است، اتفاقی خوب برای سازمان رقم بزنیم.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاههای تکریم ارباب رجوع، دوره های توانمندسازی مدیران و فرماندهان، میزهای خدمت جهادی و فعال سازی فضای مجازی را از مهمترین برنامه های در دست اقدام برشمرد.

سرهنگ نکوئی اجرای برنامه ها در راستای فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر«جهاد تبیین» را از مهمترین برنامه های سال ۱۴۰۱ برشمرد.

در ادامه اعضای هیئت به ارائه نظرات خود در رابطه با موضوعات مطرح شده پرداختند و در پایان به تعدادی از اعضای هیئت احکام مسئولیتی شان اعطا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار