جانشین سپاه ناحیه خلیل آباد خبر داد؛

توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در دوازدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه خلیل آباد / بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای سال توزیع شده است

محمدی از توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان خلیل آباد با توجه به در پیش بودن سال نو خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۵۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب دوازده مرحله در شهرستان خلیل آباد توزیع شده است.
کد خبر: ۹۴۱۷۱۹۴
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴

علی محمدی، جانشین سپاه ناحیه خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، از توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان خلیل آباد با توجه به در پیش بودن سال نو خبر داد و اظهار داشت: این کمک ها با همت حوزه ها، پایگاه های مقاومت بسیج و بسیج سازندگی در بین خانواده های دارای مشکلات اقتصادی شناسایی شده در سطح شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی بالغ بر ۵ میلیون ریال است که در راستای اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با هدف حمایت از نیازمندان، کمک مومنانه و اجرای طرح مواسات تهیه و توزیع شد، خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن، حبوبات، ماکارانی و بسته های فرهنگی است.

جانشین سپاه ناحیه خلیل آباد با تاکید بر اینکه بسته های معیشتی توسط گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج خلیل آباد در تمامی محلات و روستاهای شهرستان توزیع می شود، تصریح کرد: در خلیل آباد به همت سپاه و بسیج، مشارکت برخی دستگاه ها و اقشار مختلف و کمک رسانه‌ها یک انسجام خوبی در کمک به همنوعانمان شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات مؤثر و مهمی در راستای مقابله با ویروس کرونا صورت گرفت و امروز بسیجیان عزیز دوشادوش شبکه بهداشت و درمان به مردم خدمات رسانی می‌کنند، اذعان کرد: در ادامه خدمات اجتماعی و کمک مومنانه تا زمانی که احساس کنیم در شهرستان نیاز است موضوعات را به جد پیگیری می‌کنیم.

محمدی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۵۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب دوازده مرحله در شهرستان خلیل آباد توزیع شده است، عنوان کرد: در قالب این دوازه مرحله بالغ بر ۱۴ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، ۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ، ۶۵۰ هزار قرص نان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونای شهرستان توزیع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها