خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ٣١۶ زرهی شهید قهرمان نزاجا:

نقش تیز پروازان نیروی هوایی ارتش بر تارک آسمان ایران اسلامی می‌درخشد

همدان-رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ٣١۶ زرهی شهید قهرمان نزاجا گفت: نقش تیز پروازان نستوه نیروی هوایی ارتش در حفظ و حراست از حدود و ثغور ایران اسلامی همچون لوحی پر افتخار بر تارک آسمان ایران اسلامی می‌درخشد.
کد خبر: ۹۴۱۷۱۵۰
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام وحید رستمی در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ ٣١۶ زرهی شهید قهرمان نزاجا ضمن تسلیت شهادت دو نفر از خلبانان پایگاه شهید فکوری اظهار داشت: خلبانان هواپیمای جنگنده با فداکاری و ایثار خودشان، مانع از سقوط جنگنده به ساختمان‌های مسکونی شدند و با هدایت جنگنده به سمت منطقه غیرمسکونی، جلوه‌ای از ایثار و رشادت را برای همه به یادگار گذاشتند و هواپیما را هنگام سقوط طوری هدایت کردند که از فاجعه انسانی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: نقش تیز پروازان نستوه نیروی هوایی ارتش در حفظ و حراست از حدود و ثغور ایران اسلامی همچون لوحی پر افتخار بر تارک آسمان ایران اسلامی می‌درخشد.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ٣١۶ زرهی شهید قهرمان نزاجا ضمن تکریم از خود گذشتگی و رشادت این خلبانان جان برکف و ایثارگر، ضایعه هجرت آسمانی این دو تیزپرواز شهید را به پیشگاه امام زمان( عج)، فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی)، فرماندهان و همرزمان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، مردم شریف و عزیز استان تبریز و خانواده معظم این دو شهید تسلیت گفت.

وی عنوان کرد: از درگاه خداوند سبحان برای این دو عزیز علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار (ع) و برای خانواده‌های مکرم ایشان صبر و بردباری مسئلت دارم.

نقش تیز پروازان نیروی هوایی ارتش بر تارک آسمان ایران اسلامی می‌درخشد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها