خبرهای داغ:
شهردار نهاوند:

اموال شهرداری باید حفظ و احیاء شود

نهاوند-شهردار نهاوند گفت: اموال شهرداری متعلق به همه شهروندان است و حفظ و نگهداری آنها از وظایف شهرداری است.
کد خبر: ۹۴۱۷۰۲۶
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید یوسفی نوید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهمانسرای شهرداری با مساحتی به متراژ ۱۱۰متر در حال بازسازی است، اظهار داشت: اموال شهرداری متعلق به همه شهروندان است و حفظ و نگهداری آنها از وظایف شهرداری است.

وی افزود: در همین راستا ملک مسکونی که سال‌ها است به حال خود رها شده و در حال تخریب بود را شروح به بازسازی و مقاوم‌سازی کرده که به عنوان مهمانسرا استفاده گردد.

شهردار نهاوند گفت: مدیریت صحیح اموال و سرمایه‌های شهری می‌تواند شهرداری‌ها را به درآمد پایدار و سرمایه‌گذاری برای آینده کمک کرده و با فروش اموال شهرداری این فرصت به حداقل می‌رسد.

وی افزود: در این مدت به منظور حفظ سرمایه‌های شهرداری و در راستایی نگهداری از اموال بیت المال زمین‌ها و املاکی که قابل استفاده یا بازسازی بوده را احیاء کرده و پیگیری‌ها را برای دریافت سند و تغییر کاربری‌ها انجام گرفته تا در راستای افزایش سرمایه‌های شهری مورد استفاده قرار گیرد، ترمینال سابق و مهمانسرا از جمله این موارد بود که با پیگیری‌های انجام شده و به جای فروش به صورت خام فروشی احیاء شده و می‌تواند کمکی برای پیشرفت و توسعه شهری در آینده باشد.

یوسفی نوید از مشارکت شهروندان در این مدت در حفظ اموال بیت المال، مبلمان شهری، فضای سبز و ... تشکر کرد و گفت: مبلمان شهری از سرمایه‌های شهر است و تخریب آنها از بین بردن سرمایه‌های شهری است و برای بازسازی و احیاء مجدد هزینه سنگین برای شهرداری به همراه دارد.

وی عنوان کرد: طی ماه‌های گذشته و با فعال‌سازی واحد فوریت‌های خدمات شهری مبلمان فرسوده و آهن الات بدون استفاده و شکسته از سطح شهر جمع‌آوری و ترمیم شده است و از شهروندان تقاضا داریم که به منظور حفظ سرمایه آیندگان و کمک به رشد شهر در حفظ و نگهداری آنها شهرداری را حمایت و کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار