رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان:

اسلامی کردن فضای کار و کارگری هدف اصلی سازمان بسیج کارگران است

اسلامی کردن فضای کار و کارگری هدف اصلی سازمان بسیج کارگران است
به گفته، رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان؛ هدف سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کمک به دولت انقلابی و مردمی، در اسلامی کردن محیط و فضاهای کار و کارگری است.
کد خبر: ۹۴۱۶۹۷۰
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ پاسدار عباس اسکندری در آیین معارفه فرمانده ی جدید حوزه بسیج کارگران و کارخانجات ناحیه سلمان رشت(سنگر) که در شهر صنعتی رشت برگزار شده،  از خودگذشتگی، معرفت و آگاهی داشتن، چند ساحتی بودن، اسوه و نمونه اخلاقی بودن، نواندیش بودن، حریص بودن به خدمت، مرگ آگاهی و آخرت نگری را از جمله رسالت و فرهنگ بسیجی برشمرد و اظهار کرد: با استفاده از همین فرهنگ و رسالت بسیجی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گیلان دو نقش  اساسی را ایفا می کند، که نقش اول؛ اعتماد سازی، فرهنگ سازی و گفتمان سازی محصولات و کالای ایرانی و نقش دوم؛ ایجاد اطمینان برای سرمایه گذاران و کارفرمایان و کارآفرینان عزیز که بدانند در عرصه کار و تولید تنها نیستند و بسیج و تفکر بسیجی پشتیبان و یاریگر این عزیزان است.

وی تصریح کرد: هدف سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کمک به دولت انقلابی و مردمی، در اسلامی کردن محیط و فضاهای کار و کارگری است.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با تاکید بر توجه ویژه به تولید، گفت: برآورده شدن آمال کارگران و کارآفرینان، شانیت و کرامت بخشی به آحاد کارگران و کارآفرینان عزیز و تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه تولید و صنعت سرلوحه کار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان است.

اسکندری همچنین گفت: انتظار می رود توسعه پایگاههای مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات در شهر صنعتی رشت، برگزاری میز خدمت تخصصی با حضور مسئولین استانی با تعامل و هم افزایی مدیران و کارآفرینان و کارفرمایان با پیگیری فرمانده حوزه جدید ناحیه سلمان رشت(سنگر) صورت بگیرد.

در پایان برادر پاسدار علی کامل به عنوان مسئول جدید حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات ناحیه سلمان رشت(سنگر)معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار