خبرهای داغ:
استاندار همدان:

باید پایه‌های معنوی و فرهنگی را تقویت کنیم

همدان- استاندار همدان گفت: باید تلاش کنیم که پایه‌های معنوی را تقویت کنیم و آنچه که برای ما مهم است محکم نمودن پایه‌های فرهنگی است.
کد خبر: ۹۴۱۶۸۱۰
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد امروز در دومین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان همدان که با حضور فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برگزار شد، اظهار داشت: موضوع مهمی که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان گنجیه یاد می‌کنند و همواره بر آن تاکید دارند راهیان نور است که در تربیت نسل‌های بعدی ارزش زیادی دارد.

وی افزود: راهیان نور، روح و جسم افراد را با این فرهنگ اصیل آشنا خواهد کرد که از ارزش‌های کشور دفاع کنند و حافظ ارزش‌ها و اعتقادات دینی و خون شهدا باشند و مهم‌ترین و بالاترین طلایه‌دار انقلاب باشند چرا که بسیاری از حقایق و ناگفته‌هایی که در قاموس کلمات نمی‌گنجد در آن می‌بینیم و به دیگران منتقل می‌شود.

استاندار همدان ادامه داد: ما در این جهت هرآنچه که در توان داریم بکار می‌گیریم و تمام توان خود را برای مقابله با این دستگاه حجیم غرب که برای القای فرهنگ منحط غربی، منحرف و مخدوش کردن این راه نورانی بسیار کارآزموده و مجرب است، بکار خواهیم گرفت.

وی گفت: ما باید در مقابل این دشمنان بتوانیم مقابله لازم را داشته باشیم و بهترین دارو برای شفای امراض می‌تواند این راهیان نور و مدد گرفتن از این راه‌ها باشد.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه یکی از اقدامات اصولی ما این است که باید پایه‌های فرهنگی کشور را محکم کنیم و اگر این را محکم و قوی نکنیم دیگر فایده‌ای ندارد، خاطرنشان کرد: اگر اعتقادات محکم و بنیان فرهنگی منطبق بر اسلام و جوانان ما نبود سال ۵۹ که عراق به کشور ما حمله‌ور شد جوانان ما نمی‌توانستند با قدرت و صلابت و با دست خالی جلوی دشمنان بایستند و امروز کشور ما اینگونه نبود.

وی عنوان کرد: باید تلاش کنیم که پایه‌های معنوی را تقویت کنیم و آنچه که برای ما مهم است محکم نمودن پایه‌های فرهنگی است.

استاندار همدان گفت: ما در همه عرصه‌ها رشد داشته‌ایم و امروز با ابرقدرت‌های دنیا در همه عرصه‌ها در حال رقابت هستیم.

وی با بیان اینکه خوزستان و اهواز با توجه به شرایط آب و هوایی برای اقدامات ساخت و ساز مناسب است، ابراز داشت: همه تمهیدات و مقدمات باید برای افرادی که به آن مناطق اعزام می‌شوند آماده باشد تا تاثیر معنوی خود را از این سفر داشته باشند و همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید پای کار باشند.

در پایان اینجلسه حکم رئیس ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور به استاندار همدان و حکم اعضای ستاد راهیان نور استان همدان به مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات