در راستای تداوم رزمایش مومنانه در منطقه سیستان انجام شد:

توزیع 2200 کیسه آرد در منظقه سیستان

زابل/ با همت قرارگاه قدس جنوب شرق کشور و فرارگاه عملیاتی شهید هراتی تعداد 2200 کیسه آرد بین نیازمندان و محرومین در مناطق پنج گانه شمال استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۷۲۱
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، داوود شهرکی گفت: کمک به محرومین و نیازمندان جز رسالتهای بسیج و سپاه است که بر اساس فرامین مفام معظم رهبری حل مشکلات قشر ضعیف جامعه دغدغه این نهاد انقلابی و مردمی شده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط پیش آمده از کرونا که اقتصاد و معیشت مردم را در تنگنا قرار داده دستور به کمک مومنانه دادند که سپاه فرامین آیت الله امام خامنه ای را نصب العین اهداف و رسالت کاری خود قرار داد و در راستای اجرایی شدن این فرمایش حضرت آقا در صف اول خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: به منظور مواسات و همدلی بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا با همت قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق نزسا و قرارگاه عملیاتی شهید هراتی تعداد 2200 کیسه آرد 40 کیلویی بین اقشار کم در آمد منطقه ی سیستان توزیع شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سیستان بیان کرد: کار توزیع آرد با همکاری نواحی پنج گانه منطقه سیستان بین مردم  در روستاها و مناطق محروم آغاز شده است.

سرتیپ دوم پاسدار داوود شهرکی اظهار داشت: ارزش ریالی ۲۲۰۰عدد کیسه آرد ۴،۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال، است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار