مادر شهید مدافع حرم دعوت حق را لبیک گفت؛

مادر شهید مدافع حرم علی طاهری آسمانی شد

حاجیه‌خانم منور طاهری مادر مدافع حرم سرهنگ پاسدار شهید علی طاهری سرتشنیزی دعوت حق را لبیک گفت به دیدار فرزند شهیدش شتافت.
کد خبر: ۹۴۱۶۵۷۸
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حاجیه‌خانم منور طاهری سرتشنیزی مادر شهید مدافع حرم علی طاهری سرتشنیزی دارفانی را وداع گفت و به دیدار فرزند شهیدش نائل شد.

سرهنگ پاسدار علی طاهری شهید مدافع حرم در ۱۹ تیرماه سال ۴۷ در خانواده‌ای متدین در روستای سرتشنیز از توابع استان چهارمحال و بختیاری چشم به جهان گشود.

 وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی بود و در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری خدمت می‌کرد.

شهید علی طاهری ۴ سال در جبهه حق علیه باطل حضور داشت و در عملیات بدر، خیبر، والفجر ۴، والفجر ۸ و والفجر ۱۰ در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

هنگامی‌که جنگ و تعرض داعشی‌ها به حریم اهل‌بیت عصمت وطهارت علیهم السلام و مردم سوریه آغاز شد، این شهید والامقام با توجه به اینکه دفاع از حرم حضرت زینب کبری و حضرت رقیه سلام الله علیهما را وظیفه خود می‌دانست اقدام به ثبت‌نام در گردان اعزامی به سوریه کرد و در ۲۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۴ به سوریه اعزام شد.

شهید طاهری، مدت دو ماه در منطقه جنگی سوریه در برابر دشمن مبارزه کرد و سرانجام در روز ۱۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۵ هم‌زمان با سالروز ولادت با سعادت صدیقه ی طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در اثر اصابت گلوله دشمن به پهلویش همچون بی‌بی دو سرا حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به شهادت رسید.

مزار او در گلزار شهدای زادگاهش سرتشنیز قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار