خبرهای داغ:
امام جمعه شهر الوند؛

سپاه بازوی قدرتمند رهبر انقلاب و مورد حمایت ملت ایران است

حجت الاسلام مهدوی گفت: سوژه قرار دادن و حمله علیه سپاه پاسداران و سردار سلیمانی جدیدترین برنامه ریزی رسانه های دشمن علیه نظام ماست که عده‌ای از عناصر داخلی هم به آن دامن می زنند. همه ما از ارگان انقلابی مانند سپاه که بازوی توانمند و قدرتمند رهبر عزیزمان است، حمایت می کنیم و این گونه حملات علیه این نهاد مقدس را محکوم می کنیم. تا زمانی که سپاه در این کشور است، انقلاب ما هم ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۱۶۵۵۳
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهر الوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر الوند که در محل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و گرامیداشت یاد شهدای قیام مردم تبریز و عملیات خیبر و شهید محلاتی بیان کرد: انقلاب اسلامی توسط مردم ایران ایجاد شده و مردم با بصیرت دینی و شعور سیاسی در صحنه حاضر هستند چنان که در روز ۲۲ بهمن حضورشان پر شورتر از سال های قبل بود.

 

حجت الاسلام مهدوی افزود: تداوم و استمرار انقلاب اسلامی، توجه به هدف های آن برای تشکیل حکومت بزرگ اسلامی، رسیدن به تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای نهضت جهانی حضرت مهدی عجل الله است.

 

وی یادآور شد: انقلاب ما در حال حاضر در مسیر حساسی قرار گرفته است. دشمنان ما برنامه های خاصی طراحی کرده اند. فشار اقتصادی و جنگ رسانه ای و دروغ پردازی علیه مردم و جمهوری اسلامی و ارکان نظام، دو هدف عمده دشمن در وضعیت فعلی است.

 

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: سوژه قرار دادن و حمله علیه سپاه پاسداران و سردار سلیمانی جدیدترین برنامه ریزی رسانه های دشمن علیه نظام ماست که عده‌ای از عناصر داخلی هم به آن دامن می زنند. همه ما از ارگان انقلابی مانند سپاه که بازوی توانمند و قدرتمند رهبر عزیزمان است، حمایت می کنیم و این گونه حملات علیه این نهاد مقدس را محکوم می کنیم. تا زمانی که سپاه در این کشور است، انقلاب ما هم ادامه دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: در قضیه برجام متاسفانه در سال‌های گذشته دولت قبل به فرمایشات و تذکرات مقام معظم رهبری بی توجهی کردند و امروز مشکلات آن در مذاکرات فعلی مشهود است و تا وقتی که آمریکا تضمین نداده ما به آنها بی اعتماد هستیم.

 

خطیب جمعه الوند با اشاره به قضیه اوکراین و روسیه عنوان کرد: غربی ها و آمریکا با فریب افکار عمومی دنیا و جنگ رسانه‌ای، آنها را تشویق به جنگ و بحران آفرینی می کنند تا از این قضیه هم بهره ببرند در حالی که روسیه اعلام کرده که جنگی اتفاق نخواهد افتاد.

 

حجت الاسلام مهدوی در پایان گفت: اتفاقاتی که در جشنواره فیلم فجر افتاد باعث جریحه دار شدن جامعه اسلامی ما شد و ترویج فرهنگ و بی بند و باری غربی در چنین محافل هنری بسیار تأسف انگیز است. کشور ما دارای قوانین و آداب اسلامی و دینی است و کسی حق ندارد باعث هنجارشکنی در جامعه اسلامی شود و با چنین افرادی باید برخورد گردد. بعضی برای تغییر ذائقه فرهنگی مردم نقشه کشیده اند و ما باید با فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در تمام جامعه آداب اسلامی را ترویج دهیم خصوصاً فضای مجازی که عده ای آن را به شدت مسموم کرده اند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها