خبرهای داغ:
استمداد یک دبیر بازنشسته آموزش و پرورش از رئیس قوه قضائیه:

آقای اژه‌ای! 14 سال است که یک دادنامه جعلی دستگاه قضا را درگیر خود کرده است!

در حدود 14 سال است که یک دادنامه جعلی بعنوان دادنامه صادرشده از شورای حل اختلاف ملارد، قوه قضاییه را درگیر خود کرده و بعنوان دادنامه واقعی مورد رأی قرارگرفته و مقام و منزلت دستگاه قضا را زیر سوال برده است.
کد خبر: ۹۴۱۶۱۴۹
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، با حضور حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس جدید قوه قضائیه، پیگیری مطالبات قضاوی و حقوقی شهروندان که در دوران ریاست سید ابراهیم رئیسی در دستگاه قض شتاب گرفته بود با جدیت بیشتری دنبال شده و همین امر نور امیدی را در دل شهروندانی که بنا به هر دلیلی سروکارشان در راهروهای دادگاهع‌ها و دادسراها افتاده است روشن کرده است.

با این حال هنوز پرونده‌هایی وجود دارد که توجه ویژه‌ای از سوی دستگاه قضایی را می‌طلبد و مسئولان قوه قضائیه اگر در این خصوص نظارت بیشتری داشته باشند قطع به یقین خوشنامی این نهاد قضایی بیشتر خواهد شد.

یکی از این پرونده‌ها مربوط به صدور حکم بدون وجود داشتن خوانده واقعی است که منجر به صدور حکم شده و شاکی پرونده که یک دبیر بازنشسته آموزش و پرورش می‌باشد از دستگاه قضائی استمداد طلبیده است.
این دبیر بازنشسته که سال‌هاست مسیر دادگاه‌ و شورای حل اختلاف را برای احقاق حق خود طی می‌کند با وجود اینکه چندین بار دادگاه های مختلف به نفع وی حکم صادر کرده اند با این حال برخی کارشکنی ها مانع از آن شده است که وی به حق خود برسد. وی در گفتگویی که با خبرنگار ما داشت، اظهار کرد: «اینجانب ربابه خانم تیموریان دبیر بازنشسته آموزش و پرورش در سال 1352 یک قطعه زمین زراعی در ملارد کرج با حقوق معلمی خود خریداری کرده و دارای سند منگوله دار و تک برگی برای آن هستم.»

وی در ادامه افزود: «در سال1387 در شهرداری که برای پرداخت عوارض نوسازی رفته بودم، به من گفته شد که صاحب زمین نیستی و دو نفر به نام عین شاه سلگی و گلی پاسبان با رأی غیابی شورا و اجرائیه آن صاحب زمین شده اند. با مراجعه به دادگستری ملارد و مشاهده رأی غیابی طبق نوشته پایان رأی به دادگاه حقوقی مراجعه و اسناد خود را ارائه دادم و دادگاه پس از بررسی پرونده ساختگی شورا و ذکر چهار بار (خواهانها فقط یک بیع نامه (19/2/80) داشته اند) رأی شورا و اجرائیه آن را با صدور دادنامه 792 مورخ 14/10/1387 باطل اعلام و پرونده مختومه گردید.»

آقای اژه‌ای! 14 سال است که یک دادنامه جعلی دستگاه قضا را درگیر خود کرده است!
این خانم بازنشسته آموزش و پرورش در ادامه گفت: «دو سال بعد در سال 1389 زمین خواران کلاهبردار با کمک یکی از مسئولان شعبه حل اختلاف (ع. الف) و وکیل خود رأی موجود در پرونده مختومه را (با دو خواهان و یک خوانده) برداشته و به جای آن برگه جعلی جعلی به همان تاریخ و شماره (تاریخ 16/6/87 – شماره 264/3/87) و ایضاً (تاریخ 19/5/87 – شماره 1412) همراه با چهار بیع نامه جعلی (با دو خواهان و چهار خوانده) داخل پرونده گذاشته و با این برگه جعلی 14 سال است دادگاهها و قوه قضاییه را فریب داده و به 20 دادگاه آن را به عنوان دادنامه واقعی معرفی کرده و توانسته اند سند به نام خود بگیرند و از این راه باعث ایجاد خسارات هنگفت روحی، روانی، جسمی و مالی برای اینجانب شده و شأن و منزلت قوه قضا را خدشه دار کرده و زیر سوال برده اند.»

خانم تیموریان خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: «جناب آقای اژه ای با مقایسه تاریخ صدور رأی حقوقی بدوی فوق الاشاره با تاریخ دادنامه جعلی جعلی شورای حل اختلاف و اجراییه آن، نه تنها به طور صد در صد جعلی بودن دادنامه شورا (19/5/87 – 1412) و اجراییه آن به تاریخ 10/6/87 را نشان می دهد، بلکه دو بار استعلام دادگستری ملارد از اداره ثبت احوال (فتوکپی های ضمیمه) نشان می دهد که اساساً خوانده های رأی جعلی شورا اهلیت نداشته و وجود خارجی ندارند و برگه مزبور هرگز از شورای حل اختلاف صادر نشده و از هر لحاظ جعلی است.»آقای اژه‌ای! 14 سال است که یک دادنامه جعلی دستگاه قضا را درگیر خود کرده است!

این دبیر بازنشسته در خاتمه افزود: «اینجانب با وجود دستور تمام مقامات عالیرتبه قوه قضاییه (رئیس محترم قوه قضاییه، رئیس محترم دیوان عالی کشور، رئیس محترم دادگستری، مدیر کل محترم دستگاه قضا) سالهاست منتظر اعمال ماده 477 می باشم. بنا بر این از جنابعالی به عنوان رئیس قوه قضائیه استدعای دستور رسیدگی فوری در مورد اعمال ماده 477 برای ابطال و بی اعتباری دادنامه غیابی و جعلی جعلی و غیر قانونی و غیر شرعی شورای حل اختلاف 19/5/87 –1412 و اجراییه آن به تاریخ 10/6/87 (فتوکپی های ضمیمه) و همچنین مجازات عوامل فساد در دادگستری و عوامل مرتبط آن در شهرداری و اداره ثبت و املاک مربوطه را دارم.»

آقای اژه‌ای! 14 سال است که یک دادنامه جعلی دستگاه قضا را درگیر خود کرده است!آقای اژه‌ای! 14 سال است که یک دادنامه جعلی دستگاه قضا را درگیر خود کرده است!آقای اژه‌ای! 14 سال است که یک دادنامه جعلی دستگاه قضا را درگیر خود کرده است!

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار