خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری ۲ نفر از اوباش تحت تعقیب در طرح ضربتی پلیس ملایر

ملایر-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری دو نفر از اراذل و  اوباش تحت تعقیب با اجرای طرح ضربتی توسط ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۵۸۱۱
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: در پی صدور حکم قضایی برای دستگیری دو نفر از اوباش متواری که دارای سوابق متعدد شرارت، قدرت‌نمایی، عربده‌کشی و مزاحمت و محکوم به چندین سال زندان بودند، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و مراقبت‌های نامحسوس در نهایت پاتوق و مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک اقدام اطلاعاتی و غافلگیرانه تعداد دو نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب و شخصی را که پاتوق را در اختیار متهمان قرار داده بود، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۶۰ تیغه انواع سلاح سرد و دو عدد پنجه بوکس را کشف و همچنین یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های قاطعانه دستگاه قضایی در برخورد با هر گونه اوباش‌گری و با بیان اینکه استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این ماموریت مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

*دستگیری ۲ سارق و کشف ۷ فقره سرقت در ملایر

ساکی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مخفیگاه دو سارق را در این خصوص شناسایی و آنان را در یک عملیات ضربتی آنان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های انجام گرفته، به دو فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو، یک فقره سرقت سیم و کابل برق و چهار فقره سرقت از اماکن خصوصی به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند.

وی گفت: تجهیز امکانات در اختیار، به وسایل بازدارنده و ضد سرقت و رعایت نکات پیشگیرانه از جمله انتظارات پلیس به منظور کاهش فرصت‌های ارتکاب جرم است که در صورت توجه از سوی شهروندان، می‌تواند تا حد قابل ملاحظه‌ای از وقوع سرقت جلوگیری کند.

*دستگیری سارقان حین سرقت در ملایر

ساکی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل خالی از سکنه در سطح شهرستان، این موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، دو متهم را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی در حین سرقت دو لنگه درب آهنی و یک عدد چهار چوب پنجره به ارزش تقریبی ۴۵ میلیون ریال دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان، مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال مواد نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات