با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛

سرهنگ محمدحسن مقدم به عنوان فرمانده جدید سپاه خلیل آباد معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) و مسئولان شهرستانی، سرهنگ محمدحسن مقدم به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه خلیل آباد معرفی و از زحمات چندین ساله سرهنگ ابوالفضل فتوحی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۱۵۷۵۷
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، طی مراسمی که بعد از ظهر امروز در سالن ثامن الحجج (ع) خلیل آباد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، سرهنگ محمدحسن مقدم به سمت فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد منصوب شد و پیش از این، سرهنگ ابوالفضل فتوحی این مسوولیت را برعهده داشت.

 

سپاه خلیل آباد در حوزه های مختلف نقش خود را به خوبی ایفا کرده است

ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در این مراسم با بیان اینکه خاموش کردن قائله فتنه های مختلف در عرصه های مختلف توسط سپاه یک حرکت و کارکرد ارزشمند است، اظهار داشت: فرمانده سپاه خلیل آباد توانسته یک نقش موثر و کارآمدی در ایجاد و ثبات امنیت پایدار در شهرستان ایفا کند.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان خلیل آباد یک وحدت همدلی و انسجام بسیار خوبی در حوزه های مختلف دارد، خاطرنشان کرد: کارکرد فرهنگی سپاه در کنار تامین امنیت بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه تبیین درست دستاوردهای نظام و سازندگی در بخش های مختلف یکی دیگر از کارکردهای سپاه است که سپاه خلیل آباد در این بخش پیشگام بود، تصریح کرد: سپاه خلیل آباد در حوزه کرونا و کمک های مومنانه، واکسیناسیون و در مجموع طرح شهید سلیمانی توانست جذب حداکثری را داشته باشد و نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی با بیان اینکه سپاه توانست خلا علمی کشور را با دانشگاه های مختلف پر کند، اذعان کرد: امروزه کشتی جمهوری اسلامی ایران با پرچم برافراشته به حیات خلوت استکبار می رود و این نشان از اقتدار ایران اسلامی است.

قاسم پور همچنین در ادامه عنوان کرد: در ترورهای از ابتدای انقلاب بخش بزرگی را شهدای مظلوم سپاه ترور شده اند زیرا سپاه در حوزه های مختلف امنیتی، فرهنگی و اقتصادی نقش آفرینی داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار