خبرهای داغ:

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی و ۱۹ سرویس جهیزیه در شاهرود

شاهرود_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه با توزیع سه هزار بسته معیشتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۵۴۷۴
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی و ۱۹ سرویس جهیزیه در شاهرودسرهنگ محمد خوش‌قدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با گرامیداشت ایام ماه رجب و ولادت مولا علی (ع) و تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با اشاره به اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در این شهرستان، اظهار کرد: در این رزمایش بیش از دو هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار این شهرستان توزیع می‌شود.
او گفت: این بسته‌های معیشتی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود، مؤسسه خیریه ام‌ابی‌ها و ستاد اجرایی فرمان امام راحل و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تهیه شده و در آستانه میلاد مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین علی (ع) به خانواده‌های کم‌برخوردار اهدا میشود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن و حبوبات و به ارزش هر بسته بیش از ۲۵۰ هزار تومان است.
خوش‌قدم با اشاره به توزیع ۴۰۰ بخاری گازسوز نیم بها، افزود: این بخاری‌ها به ارزش بیش از یک میلیون تومان تهیه شده و با نصف قیمت یا کمک خیران در اختیار خانواده‌های کم‌برخوردار قرار می‌گیرد.
او با اشاره به توزیع ۱۹ سرویس جهیزیه عنوان کرد: این سرویس‌های جهیزیه شامل ۲۰ قلم جنس ایرانی به ارزش ۵۰ میلیون تومان است که به زوج‌های جوان اهدا می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه این کمک‌ها همچنان تداوم خواهد داشت، گفت: فرهنگ کمک مؤمنانه امروز در جامعه نهادینه شده است و در مساجد و محلات با تشکیل قرارگاه‌های محله مسجدمحور ما هر هفته و در مناسبت‌های مختلف شاهد کمک مردم به نیازمندان در محلات و روستا‌ها هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها