تکمیل ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در اردبیل نیازمند ۱۲ هزار میلیارد تومان است

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه استان نیاز داریم تا بتوانیم در سال‌های آینده منابع توسعه بزرگراه‌ها را به سرانجام برسانیم
کد خبر: ۹۴۱۵۳۷۲
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳

تکمیل ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در اردبیل نیازمند ۱۲ هزار میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی یوسف‌زاده   اظهار داشت: مقوله بزرگراه‌های استان اردبیل به عنوان یکی از نیازهای مبرم و اساسی استان است که در این زمینه تمام سعی و تلاش ما بر این است تا در راستای تکمیل بزرگراه‌های استان اعتبارات مورد نیاز را در کم‌ترین زمان ممکن تامین کنیم.

وی بیان کرد: 12 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل 300 کیلومتر بزرگراه استان اردبیل نیاز داریم تا بتوانیم در سال‌های آینده منابع توسعه بزرگراه‌ها را در استان به سرانجام برسانیم که از جمله این طرح‌ها می‌توان به احداث تونل دوم حیران، اتصال نیر به سراب، توسعه بزرگراه‌های محور اردبیل - سرچم اشاره کرد.

یوسف‌زاده تصریح کرد: مطالعات توسعه بزرگراه‌های استان را با جدیت در دستور کار قرار داده‌ایم و اجرای پروژه‌های مزبور را به پیمانکاران سپرده‌ایم تا با تامین اعتبارات اجرای پروژه‌های ارتباطی رقم بخورد و بتوانیم اتمام آن را در اسرع وقت به اتمام برسانیم و شاهد بهره‌برداری از پروژه‌ها باشیم.

معاون مهندسی ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: در شمال و جنوب استان نیز توسعه بزرگراه‌ها در دست اجراست که می‌توان به محور اردبیل - مشگین‌شهر، سه راهی صحرا - رضی، امیرکندی و گرمی است که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی بیان کرد: توسعه بزرگراه‌های استان با پیگیری منابع و اعتبارات با اولویت در حال انجام است و با توجه به این که میزان تصادفات در جاده‌های نسبت به میانگین کشور پایین است به همین منظور درصدد هستیم این میزان را همچنان نگه داشته و بیش از این نیز ادامه دهیم.

یوسف‌زاده اظهار کرد: توسعه 50 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل رقم خورده و آماده بهره‌برداری شده که امیدواریم بتوانیم با تامین 100 میلیارد تومان اعتبار شاهد اتمام پروژه در اسرع وقت باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار