جهاد تبیین راهکار مقابله با جریان تحریف است

حجت‌الاسلام نیک بین، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، در مراسم افتتاح پروژه آب‌رسانی به روستای «گندم‌بر» اظهار کرد: انقلاب اسلامی که در ۴۳ سال قبل به همت مردم خداجوی ایران اسلامی به پیروزی رسید، یکی از شعارهای اصلی و دستاوردهای آن زمان توجه به محرومین و پابرهنگان بوده و است.
کد خبر: ۹۴۱۵۳۲۳
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی،حجت الاسلام والمسلمین جواد نیک بین،رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: یکی از کارهایی که در این روزها باید انجام دهیم، جهاد تبیین است، متأسفانه آن‌قدر تبلیغات مسموم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های اخیر شده که حتی برخی مسئولان هم نسبت به نظام و خدماتی که به آن‌ها شده شک و شبه دارند.


وی ادامه داد: یکی از کارهایی که در این روزها باید انجام دهیم، جهاد تبیین است، متأسفانه آن‌قدر تبلیغات مسموم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های اخیر شده که حتی برخی مسئولان هم نسبت به نظام و خدماتی که به آن‌ها شده شک و شبه دارند.


نیک‌بین عنوان کرد: هرچند همه ما وظیفه داریم خدمات اولیه مانند آب، برق و گاز را به روستاهای دور افتاده برسانیم، اما دستاوردهای انقلاب اسلامی فقط این موضوعات نیست، بلکه خدمات بسیار زیادی است که در اقصی‌نقاط این کشور و جهان توسط جمهوری اسلامی ایران انجام شده و به فعلیت رسیده است.


نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی فقط پیروزی یک عده افراد حزب الهی و بسیجی نبود، بلکه یک تفکر انقلاب و نگاه گفتمانی بوده است.


وی افزود: شعارهایی که در ابتدای انقلاب در ایران خوانده می‌شد، امروز در ترکیه، لبنان و... خوانده می‌شود و صدور انقلاب به این کشورها دارد اتفاق می‌افتد.


نیک‌بین با بیان اینکه تا رسیدن به دولت و مملکت اسلامی و حاکمیت اسلام بر جهان پیش رو فاصله بسیار داریم، عنوان کرد: هرچند تمام دنیا می‌گوید آینده جهان از آن تفکر انقلاب اسلامی است، اما هنوز برخی دارند فکر می‌کنند که انقلابمان را باید ادامه دهیم یا نه در صورتی که انقلاب دارد پیش می‌رود.


وی با تأکید بر اینکه در بین مشکلات اقتصادی نباید هدف اصلی خود را گم کنیم، ادامه داد: حفظ مردم در روستاها موجب می‌شود مردم حاشیه‌نشین نشده و معضلات ایجاد نشود.


نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: تا محورهای خدمات‌رسانی را در روستاها قرار ندهیم و سیاست‌گذاری دولت‌مردان به سمت روستا محوری حرکت نکند، شاهد بروز مشکلاتی خواهیم بود.


وی بیان کرد: آب شرب روستای گندم‌بر یکی از معضلات و مشکلاتی بود که مردم بسیار معترض بودند، نتایج آب غیر شربی که در این روستا پخش و یا با تانکر تأمین می‌شد، بیماری‌ها و مشکلات بهداشتی درمانی بود که در منطقه ایجاد شد، اما خوشبختانه امروز با افتتاح این پروژه یکی از این معضلات رفع شد.


برای تأمین رفاه و آسایش مردم نباید نگاه‌های لیبرالی داشته باشیم


حجت‌الاسلام جواد طاهری، امام جمعه کاشمر در این مراسم با تأکید براینکه برای تأمین رفاه و آسایش مردم نباید نگاه‌های لیبرالی داشته باشیم و ببینیم انجام پروژه‌ای برای ما سودی دارد یا نه، گفت: سود اصلی ما امنیت و عزت مردم است.


وی با اشاره به اینکه مسئولان به خصوص مسئولان فرهنگی باید بیشتر به روستا بیایند، بر تخصیص زمین در روستای گندم‌بر برای احداث خانه عالم تأکید کرد و افزود: متأسفانه ۶نفر از دانش آموزان روستا چون برای ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان که باید به داخل شهر می‌رفتند مشکل داشتند ترک تحصیل کردند که باید شرایط ادامه تحصیل برایشان فراهم شود.


طاهری اظهار کرد: نباید به روستا فقط نگاه تولید دام داشت باید تولیدکننده انسان هم باید باشند، همچنین باید به فکر ایجاد اشتغال اهالی روستای گندم‌بر نیز بود.


«گندم‌بر» به عنوان آخرین روستای شهرستان کاشمر با ۳۰ کیلومتر فاصله از مرکز شهر دارای ۸۵ خانوار در قالب ۳۵۰ نفر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار