نماینده تربت حیدریه:

مشکل اساسی منطقه تربت حیدریه فقدان تشکل های قانونمند برای توزیع بودجه است

محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه گفت: تا زمانی که در قالب یک تشکل قانونمند و البته با شجاعت، پیگیر مطالبات خود نباشید، نمی‌توانم برای شما قدم تاثیرگذاری بردارم.
کد خبر: ۹۴۱۵۳۰۹
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی ؛ محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، که ولایت و زاوه در مجلس شورای اسلامی شهر امروز در نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه اظهار کرد: اگر بخواهیم بودجه‌های تخصیصی را به افراد حقیقی یا تشکل‌های فاقد مجوز قانونی، توزیع کنیم، متهم به رفتارهای جناحی می‌شویم.

وی خطاب به اصحاب فرهنگ و هنر تربت حیدریه با بیان اینکه مشکل اساسی این منطقه فقدان تشکل های قانونمند برای توزیع بودجه است، گفت: تا زمانی که در قالب یک تشکل قانونمند و البته با شجاعت، پیگیر مطالبات خود نباشید، نمی‌توانم برای شما قدم تاثیرگذاری بردارم.

نماینده مردم منطقه تربت‌حیدریه از تعدد مراکز تصمیم سازی برای اهالی فرهنگ و هنر انتقاد کرد و از رییس اداره فرهنگ و ارشاد خواست تا نشست مشترکی با دادستان، اداره اماکن و اهالی موسیقی برای بررسی و رفع مشکل این گروه، برگزار کند.

زنگنه در خصوص مسکن اصحاب فرهنگ و هنر هم گفت:: برای تهیه زمین مشکل نداریم اما این زمین به یک گروه واحد، متشکل، منسجم و دارای شناسنامه، تخصیص می‌یابد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تاکنون 35 میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری تربت‌حیدریه اختصاص دادیم، اما اینکه تاکنون تمامش جذب نشده، به موضوع انتقال و ثبت سند زمین به نام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌حیدریه و نیز کم کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گذشته باز می‌گردد.

وی در بخش دیگری از رفع مشکلات مالی شهرداری تربت‌حیدریه با کمک شهردار جدید خبر داد و گفت: از مجموع 250 میلیارد تومان ریال بدهی این نهاد به بانک شهر، موفق شدیم 45 میلیارد تومان آن را تهاتر کنیم و اگر شهرداری بتواند اسناد و مدارک ارایه کند، تا 80 میلیارد تومان تهاتر خواهد شد.

در این نشست اصحاب فرهنگ، هنر، ادب و رسانه تربت‌حیدریه به بیان دغدغه‌های خود شامل: دخالت و تعدد مراکز تصمیم‌سازی در حوزه موسیقی، مشکل مسکن، پیشنهاد به مسوولان دولتی برای خرید آثار هنری برای توزیع در مراسمات مختلف و ضرورت وجود قوانین یک دست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمامی شهرهای ایران، پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار